Csendes Percek november 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Nov. 9., P, 03:41:02 CET

                       2007. november 9. péntek

4Móz 6,22-27.

22 Azután így beszélt az ÚR Mózeshez: 23 Mondd meg Áronnak és fiainak:
Így áldjátok meg Izráel fiait, ezt mondjátok nekik: 24 Áldjon meg téged
az ÚR, és őrizzen meg téged! 25 Ragyogtassa rád orcáját az ÚR, és
könyörüljön rajtad! 26 Fordítsa feléd orcáját az ÚR, és adjon neked
békességet! 27 Így szóljanak nevemben Izráel fiaihoz, és én megáldom
őket.

                               VONZÁS

Nézzünk fel Jézusra, a hit szerzőjére és beteljesítőjére. (Zsid 12,2)

Épp a házunk bejárata mellett áll egy nagy cserép. Két gyönyörű
napraforgó nő benne. Amikor megjelentek a rügyek, érdekes jelenségre
lettem figyelmes. Mindig a nap felé fordultak. De még a virágzás után
is, arcukkal követték a napot, ahogy bejárta útját az égbolton keletről
nyugat felé.
Ahogy a virágokat vizsgáltam, gondolataim miránk, emberekre terelődtek,
valamint alkotónkra és megtartónkra, mennyei Atyánkra. Ahogy a 4Móz
6,24-26 mondja, az Úr arca ránk ragyog, az Úr könyörületes hozzánk, az
Úr felénk fordítja orcáját és békességet ad nekünk. Képzeljük el, hogy
szavainkkal, tetteinkkel, egész életünkkel mindig Isten felé
fordulnánk! Képzeljük el, milyen életünk lehetne, ha ugyanúgy követnénk
Isten akaratát, ahogy a napraforgók követik a napot! Lehetséges ez? Mi
azonban a napraforgóval ellentétben szabad akarattal rendelkezünk - ez
Isten egyik nagy adománya. Használhatjuk ezt a képességet felelősen,
Isten útján járva. A választás a miénk - a tiéd és az enyém.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy ránk ragyogtatod orcádat, és
békességet adsz nekünk. Segíts, hogy figyeljünk rád és szavadra, s úgy
kövessünk téged, ahogy a napraforgó a napot. Ámen.

"Nézzetek szét... melyik a jó út, és azon járjatok." (Jer 6,16)
Martin Bringman (Södermanland, Svédország)

IMÁDKOZZUNK BÖLCS DÖNTÉSEKÉRT!