Csendes Percek november 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Nov. 1., Cs, 03:41:02 CET

                     2007. november 1. csütörtök

2Kor 3,1-3.

1 Elkezdjük-e ismét ajánlani önmagunkat? Vagy szükségünk van-e, mint
némelyeknek hozzátok szóló vagy tőletek kapott ajánlólevelekre? 2 A mi
levelünk ti vagytok, amely be írva szívünkbe, amelyet ismer és olvas
minden ember. 3 Mert nyilvánvaló, hogy ti Krisztusnak a mi szolgálatunk
által szerzett levele vagytok, amely nem tintával, hanem az élő Isten
Lelkével van felírva; és nem kőtáblára, hanem a szívek hústábláira.

                               ÜZENET

Krisztusnak... levele vagytok, amely nem tintával, hanem az élő Isten
Lelkével van felírva... a szívek hústábláira. (2Kor 3,3)

Költő, író vagyok, ennélfogva rengeteg levelet küldök és kapok.
Különböző kiadóktól, lapoktól, irodalmi köröktől várom nap, mint nap a
küldeményeket. Izgatottan figyelem a postát, kíváncsian kukkantok bele
a ládába, hátha ott lapul az alján egy-egy borítékba csomagolt biztató
szó, publikálási lehetőség, vagy pozitív, építő vélemény írásaimról.
Mélységes csalódottság kerít hatalmába, ha néhány napig nem jön semmi
üzenet, ha üresen tátong a levélszekrény.
Ezektől a visszajelzésektől vártam az elmúlt esztendőkben lelkemnek
gyógyírt. Azonban egy ideje minden gyökeresen megváltozott, új reményt
bontott bennem és átalakította életemet a Csendes Percek, melyet egy
ismerősöm adott kezembe, látva gyakori pesszimizmusomat. Attól a
perctől fogva, hogy elkezdtem olvasni a történeteket, a hozzá ajánlott
bibliai olvasmányokat, nélkülözhetetlenné vált számomra a mindennapi
elmélyülés, hitem erősítése, Istennel való kapcsolatom megszilárdítása,
megújítása.
Ma már nem vagyok "postafüggő". Tudom, hogy életem minden egyes
pillanata üzeneteket hordoz magában, Isten üzeneteit, amelyek
fontosabbak bármely más kitüntető levélnél.

Imádság: Segíts nekünk, Istenünk, hogy a te üzenetedet hordozzuk az
életünkkel, hirdessük az embereknek. Ámen.

Mindennap észrevehetjük Isten ajándékait.
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A KÖLTŐKÉRT ÉS ÍRÓKÉRT!