Csendes Percek május 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 30., Sze, 03:41:01 CEST

                        2007. május 30. szerda

Jak 1,22-25.

22 Legyetek az igének cselekvői, ne csupán hallgatói, hogy be ne
csapjátok magatokat. 23 Mert ha valaki csak hallgatója az igének, de
nem cselekszi, olyan, mint az az ember, aki a tükörben nézi meg az
arcát. 24 Megnézi ugyan magát, de elmegy, és nyomban el is felejti,
hogy milyen volt. 25 De aki a szabadság tökéletes törvényébe tekint
bele, és megmarad mellette, úgyhogy nem feledékeny hallgatója, hanem
tevékeny megvalósítója: azt boldoggá teszi cselekedete.

                          SZENTÍRÁS-ALTATÓ

Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened. (Zsolt 119,11)

Gussie-nak hívták. Sosem volt autója, sem luxuslakása; mégis boldog
volt. Málnát termesztett, és dzsemet adott el a városból kifelé
autózóknak. Ő volt a nagymamám.
Kislánykoromban nála laktam vidéken, és láttam, hogy a Biblia - amit
annyira szeretett olvasni - meghatározta értékítéletét és hitét. Habár
a legközelebbi templom is túl messze volt a házától ahhoz, hogy
rendszeresen eljárjon, az Úr irányította nagymamámat az életben, a
Szentíráson keresztül.
Gussie tanította meg nekem, milyen fontos, hogy Jézust mint megváltómat
megismerjem. "Olvasd a Bibliát" - mondta, "és zárd Isten szavait a
szívedbe". Megjegyezte a Biblia összes könyvének nevét; és miközben az
esti imádságom után betakargatott, lágyan "elszavalta" őket, Mózes első
könyvétől a Jelenések könyvéig. Ezt hívtam én "Szentírás-altatónak".
Ahogy mormolta a könyvek nevét, békés álomba merültem. Az Írás
tanításaiba vetett hitének ereje életre szóló vágyat adott, hogy
szívemben és lelkemben hordozzam Isten szavát. Megjegyzem őket,
rendszeresen gondolkodom róluk, és alkalmazom a mindennapi életemben.

Imádság: Megváltó Istenünk, segíts szívünkbe zárni szavaidat, és azok
szerint élni minden nap. Ámen.

A Szentírásnak van ereje, hogy alakítson és formáljon minket.
Gael Phaneuf (Colorado, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ UNOKÁKAT NEVELŐ NAGYSZÜLŐKÉRT!