Csendes Percek május 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 26., Szo, 03:41:02 CEST

                       2007. május 26. szombat

Zsolt 139,1-6.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára. URam, te megvizsgálsz, és ismersz
engem.
2 Tudod, ha leülök vagy ha felállok, messziről is észreveszed
szándékomat.
3 Szemmel tartod járásomat és pihenésemet, gondod van minden utamra.
4 Még nyelvemen sincs a szó, te már pontosan tudod, URam.
5 Minden oldalról körülfogtál, kezedet rajtam tartod.
6 Csodálatos nekem ez a tudás, igen magas, nem tudom felfogni.

                            SZÜLŐSZEMMEL

Isten szeretet, és aki a szeretetben marad, az Istenben marad, és Isten
is őbenne. (1Jn 4,16)

Amikor fiunk egyéves volt, elvittük gyülekezetünk jelmezversenyére. Egy
hétig dolgoztunk a csirkejelmezén. A kalapja tollakat és csőrt
formázott, fehér inget és lábszárvédőt viselt, a cipőjéhez pedig
élénksárga, filc-csirkeláb volt rögzítve. Természetesen elbűvölően
nézett ki.
Az eseményen sorra hívták előre a jelmezeseket. Odavezettük kisfiunkat,
ahol a zsűri ítéletére várnia kellett. Olyan parányi volt, csöpp
ruhácskájában, ahogy ott állt, nem értve, mi folyik körülötte. A
győztes egy vőlegénynek és menyasszonynak öltözött páros lett.
Ahogy elnéztem a gyermekünket ott álldogálva, rájöttem, hogy olyan
szemmel nézzük őt, ahogy a zsűri nem láthatja. A szülei vagyunk, így
túllátunk a jelmezen, a felbecsülhetetlen apró dolgokig, amelyek olyan
különlegessé teszik őt számunkra. A szeretet szemével nézzük őt.
Habár nincs a világon olyan szeretet, mint a szülőké, Isten feltétlen
szeretete mindannyiunk iránt még ennél is sokkal nagyobb. Isten lát
minden bennünk rejlő lehetőséget, bájt, egyéni tulajdonságot, hibákat
és hiányosságokat, és szeret minket mindezekért és mindezek ellenére.

Imádság: Atyánk, köszönjük feltétel nélküli szeretetedet. Segíts, hogy
hozzád hasonlóan szeressük egymást. Ámen.

Isten a szeretet különleges szemével tekint ránk.
Chris Ruleman (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY A SZERETET SZEMÉVEL LÁSSUNK!