Csendes Percek május 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 25., P, 03:41:02 CEST

                        2007. május 25. péntek

Péld 3,5-8.

5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
7 Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!
8 Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak.

                            VIGASZTALÁS

Mert ha élünk, az Úrnak élünk, ha meghalunk, az Úrnak halunk meg. Tehát
akár élünk, akár meghalunk, az Úréi vagyunk. (Róm 14,8)

Nővérem halála mély fájdalmat okozott. Soha nem gondoltuk, hogy a
tüdőrák fog végezni vele, ráadásul öt hónapon belül.
A halála utáni éjszakán képtelen voltam aludni. Nővérem életének
eseményei, különösen utolsó órái, percei jártak a fejemben. Reggel
nagyon fáradtan ébredtem, mindenem fájt. Eszembe jutott, hogy előző nap
el sem olvastam a Csendes Perceket. Először vonakodtam, hogy épp most
kell-e megtennem, de akkor a meditáció címét megláttam: "Tovább".
Amikor a temetésen búcsúztunk a nővéremtől, a gyülekezetből felszólaló
személy azt mondta, hogy a nővérem már életében hűségesen élt, és akkor
adunk igazán tisztességet neki, ha mi is hitben és Krisztus
szeretetében folytatjuk életünket. "Tovább" - ez volt az ő utolsó szava
is.
A Csendes Percekben megtaláltam Isten válaszát nővérem halála miatt
jelentkező küzdelmeimre. "Bízzál az Úrban teljes szívből" (Péld 3,5).
"Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak" (Péld 3,8).
Újra könnyes lett a szemem, de ezek már a békesség és vigasztalódás
könnyei voltak.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy megnyugvást és vigaszt
nyújtasz nekünk. Segíts teljesen benned bízni, és életünk minden
pillanatát a te kezedbe tenni. Ámen.

Életünkben és halálunkban Isten gyengéd szeretettel tart minket.
Margot Gonzalez Galindo (Coahuila, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓKÉRT!