Csendes Percek május 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 24., Cs, 03:41:04 CEST

                      2007. május 24. csütörtök

Hós 14,1-9.

1 Megbűnhődik Samária, mert engedetlen volt Istenével szemben. Fegyver
által esnek el, csecsemőit sziklához vágják, és terhes asszonyait
fölhasogatják.
2 Térj meg, Izráel, Istenedhez, az ÚRhoz, mert bűnöd miatt buktál el!
3 Ezeket a szavakat vigyétek magatokkal, amikor megtértek az ÚRhoz, ezt
mondjátok neki: Bocsáss meg minden bűnt, és fogadd szívesen, ha ajkunk
gyümölcsét áldozzuk neked!
4 Asszíria nem segít meg minket, lóra sem ülünk többé. Nem nevezzük
többé Istenünknek kezünk csinálmányát. Csak nálad talál irgalmat az
árva.
5 Kigyógyítom őket a hűtlenségből, szívből szeretni fogom őket, mert
elfordult róluk haragom.
6 Harmat leszek Izráelnek: virágzik majd, mint a liliom, gyökeret ver,
mint a Libánon fái.
7 Ágai szétterülnek, ékes lesz, mint az olajfa, és illatos, mint a
Libánon.
8 Újra Isten oltalmában fognak élni, gabonát termesztenek, virágzanak,
mint a szőlő, híresek lesznek, mint a libánoni bor.
9 Efraimnak semmi köze többé a bálványokhoz. Én meghallgatom, és
törődöm vele. Olyan vagyok, mint a zöldellő ciprus, tőlem kapod
gyümölcsödet.

                             SZENVEDÉLY

Inkább kutassuk, vizsgáljuk meg útjainkat, és térjünk meg az Úrhoz!
(JSir 3,40)

Tizenhét éve vagyunk házasok. Szenvedélyesen szeretem a férjemet.
Minden nap végén alig várom, hogy láthassam. Szeretek odabújni hozzá,
és bármiről beszélgetni vele.
Tizenhét éve vagyunk házasok. Számomra közömbös a férjem. Esténként
nincs kedvem vele beszélgetni. Inkább a saját dolgaimmal foglalkozom.
Mindkét leírás őszintén beszél a házasságomról. Házasságom alatt
sokféle időszakon átmentem. De ugyanez igaz rám dolgozó, anya és
keresztyén hívő ember minőségemben.
Időnként szenvedélyesen lelkesedem Krisztusért, sóvárgom jelenlétére,
örömöm van szolgálatában. Égek a tűztől. Máskor közömbös vagyok,
kétségeim vannak. A hit nehéz dolog.
Amikor házasságom egy közömbös fázisba kerül, tudom, ez nem jelent
válást. De azért baj lehet belőle. Megpróbálom kibogozni, hogyan is
jutottam ide. Azután, talán egy egyszerű "kérlek" vagy "köszönöm"
kimondása segíthet megtalálni a visszautat. Újra kezd megváltozni a
viszonyulásom.
Amikor Krisztus irányába közömbös a szívem, apró lépésekkel találok
vissza hozzá. Bevallom közömbösségemet, és számba veszem az áldásokat.
És akkor Isten, aki szenvedélyesen szeret, segít megtalálni a
visszautat.

Imádság: Istenünk, közömbösségünk ellenére szereteteddel vonj magadhoz,
hogy megérezzük jelenléted örömét. Ámen.

Isten kitartóan szeret akkor is, ha mi közönyössé válunk.
Lisa Bogart (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÁZASPÁROKÉRT!