Csendes Percek május 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 23., Sze, 03:41:02 CEST

                        2007. május 23. szerda

Kol 3,20-24.

20 Ti gyermekek, engedelmeskedjetek szüleiteknek minden tekintetben,
mert ez kedves az Úrban. 21 Ti apák, ne ingereljétek gyermekeiteket,
nehogy bátortalanokká legyenek. 22 Ti szolgák, engedelmeskedjetek
minden tekintetben földi uraitoknak; ne látszatra szolgáljatok, mint
akik embereknek akartok tetszeni, hanem tiszta szívvel, félve az Urat.
23 Amit tesztek, jó lélekkel végezzétek úgy, mint az Úrnak, és nem úgy,
mint az embereknek, 24 tudván, hogy ti viszonzásul megkapjátok az Úrtól
az örökséget; az Úr Krisztusnak szolgáljatok tehát.

                          URUNKAT TÜKRÖZNI

Legyetek tehát Isten követői, mint szeretett gyermekei. (Ef 5,1)

Miközben az egyik reggel fogat mostam, észrevettem, hogy figyel a
kisfiam. Felnézett rám, és kis ujjaival ő is úgy tett, mintha fogat
mosna. Arra gondoltam, nekünk is állandóan Istenre kellene tekintenünk,
és úgy kellene cselekednünk, ahogyan ő teszi.
A Zsolt 105,4-ben ez áll: "Folyamodjatok az Úrhoz, az ő hatalmához,
keressétek orcáját szüntelen!" Pontosan ezt szeretném én is tenni,
Isten képét visszatükrözni családom és környezetem felé. Biztató azt
tudni, hogy érdemes Istent "utánozni". Benne találunk erőt, útmutatást,
és ami a legfontosabb, bűnbocsánatot. Ugyanezeket az értékeket adhatjuk
tovább mások felé mi is.
Ahogy elnéztem, amint kisfiam utánoz engem, fontossá vált számomra,
hogy Isten gyermekeiként ez a hivatásunk: Isten szeretetét és
megbocsátását bemutatni a világban. Hiszen erre van az embereknek
leginkább szükségük.

Imádság: Urunk, segíts rád tekintenünk és meglátnunk, milyen
hozzáállást és cselekedeteket vársz tőlünk. Köszönjük, hogy példát
adtál nekünk. Mutasd meg szeretetedet mások felé a mi szavainkon és
tetteinken keresztül is. Ámen.

Látják-e az emberek bennem Isten szeretetének jeleit?
James E. Phelan (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY PÉLDAMUTATÓ LEGYEN AZ ÉLETÜNK!