Csendes Percek május 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 15., K, 03:41:01 CEST

                         2007. május 15. kedd

Zsolt 63,1-9.

1 Dávid zsoltára, abból az időből, amikor Júda pusztájában volt.
2 Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem,
utánad sóvárog testem, mint kiszikkadt, kopár, víztelen föld.
3 Így nézek rád a szentélyben, hogy lássam hatalmadat és dicsőségedet.
4 Mert szereteted az életnél is jobb, ajkam téged dicsőít.
5 Ezért téged áldalak, amíg élek, nevedet imádva emelem föl kezem.
6 Mintha zsíros falatokkal laktam volna jól, úgy ujjong az ajkam, és
dicsér a szám.
7 Fekvőhelyemen is rád gondolok, minden őrváltáskor rólad elmélkedem.
8 Mert te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok.
9 Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem.

                           BŐVÍZŰ FORRÁS

Víz fakad a pusztaságban, és patakok erednek a pusztában. Tóvá lesz a
délibáb, és víz fakad a szomjú földön. (Ézs 35,6-7)

Angliában ritkán szenvedünk szárazságtól, ami a világ oly sok részét
sújtja. De én az ország legszárazabb vidékén lakom, és némelyik nyáron
előfordul, hogy hetekig nem esik. A kertem kiszárad, növényeim
elfonnyadnak, és minden esőért kiált.
Azután elérkezik a zápor. Az ég elsötétül, a hőmérséklet lecsökken,
megnyílnak az egek, és az eső ömleni kezd. A növények, fák és bokrok
szomjasan isszák az éltető nedűt. A talaj hálás sóhajnak tűnő
mohósággal szívja fel a nedvességet, és a madarak teljes erőből zengik
dalukat.
Lelki értelemben én is szenvedek néha a szárazságtól. De Jézus azt
mondja: "Aki abból a vízből iszik, amelyet én adok neki, soha meg nem
szomjazik, mert örök életre buzgó víz forrásává lesz benne." (Jn 4,14)
Amikor nem olvasom a Bibliát, nem beszélek Istennel imádságban, vagy
nem járok az istentiszteletre, kiszáradtnak és szomjasnak érzem magam.
Ha azonban visszatérek Istenhez, élő vizet találok nála.

Imádság: Mennyei Atyánk, te vagy az élő víz forrása és az élet adója.
Taníts minket, hogy vegyünk éltető vizedből bőségesen, és merüljünk
bele szeretetedbe. Ámen.

Isten élő vizet kínál szomjazó lelkünknek. Éljünk vele!
Carol Purves (Essex, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A GAZDÁLKODÓKÉRT!