Csendes Percek május 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 14., H, 03:41:01 CEST

                        2007. május 14. hétfő

Mt 7,7-11.

Jézus tanácsa: 7 "Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok,
zörgessetek, és megnyittatik nektek. 8 Mert aki kér, mind kap, aki
keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik. 9 Ugyan ki az közöttetek,
aki ha kenyeret kér a fia, követ ad neki, 10 vagy ha halat kér, kígyót
ad neki? 11 Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni
gyermekeiteknek, mennyivel inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok
azoknak, akik kérik tőle?"

                          KINCS A KÖVEKBEN

Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni
gyermekeiteknek, mennyivel inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok
azoknak, akik kérik tőle? (Mt 7,11)

Néha úgy tűnt, hogy imádságaimra válaszul kenyér helyett követ kaptam.
Ez pedig ellentétes azzal, amit Jézus a fent idézett Hegyi Beszédben
mondott.
Első reakcióként ilyenkor panaszkodtam, és azt gondoltam, hogy Isten
túl kemény hozzám. Azután ráébredtem, hogy ha Isten jó, - márpedig jó -
akkor a meg nem hallgatott imádság, az igazságtalannak tűnő bírálat,
vagy a be nem teljesített álmok köveiben valami csodálatos és értékes
kincs lehet elrejtve.
Még világosabb lett ez számomra, amikor egy múzeumban jártam. Az egyik
szekrényben ásványokat mutattak, melyek kívülről teljesen átlagosnak
látszottak, de belső üregeikben káprázatos kristályok sorakoztak.
Mindegyiket elmetszették, feltárva ezzel gyönyörű szerkezetüket,
elrejtett kincseiket.
Ma már arra kérem Istent, adjon látó szemeket, amikor azt vélem, hogy
kődarabot kaptam válaszul. Szeretném megtalálni a belsejébe elrejtett
csodát. Ez türelmet és bizalmat igényel, annak elfogadását, hogy Isten
jó, bármit is hoz az élet. Isten még a nehéz megtapasztalások között is
valami csodálatosat és értékeset mutat nekünk.

Imádság: Édesatyánk, segíts felismernünk, mennyi jót készítettél
számunkra. Ámen.

Hit által nehézségeinkben is rejtett kincsekre lelhetünk.
Raymond N. Hawkins (Tasmánia, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A NEHÉZ HELYZETBEN LÉVŐKÉRT!