Csendes Percek május 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Május. 10., Cs, 03:41:02 CEST

                      2007. május 10. csütörtök

1Jn 3,18-22.

18 Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem
cselekedettel és valóságosan. 19 Ebből tudható, hogy az igazságból
valók vagyunk. És akkor az ő színe előtt azzal biztatjuk a szívünket,
20 hogy bár a szívünk elítél, Isten mégis nagyobb a mi szívünknél, és
mindent tud. 21 Szeretteim, ha pedig a szívünk nem ítél el, bizalommal
szólhatunk Isten előtt; 22 és amit kérünk, megkapjuk tőle, mert
megtartjuk parancsolatait, és azt tesszük, ami kedves őelőtte.

                        EGÉSZSÉGES ÖNBIZALOM

Elnyomástól és erőszaktól megváltja őket, mert drága számára a vérük.
(Zsolt 72,14)

Két évvel ezelőtt elveszítettem állásomat. Azután elvesztettem az
önbizalmamat is. Feleslegesnek, haszontalannak, kitaszítottnak és
magányosnak éreztem magam. Azon töprengtem, vajon annak idején a
megfelelő foglalkozást választottam-e, és Istent faggattam, miért kell
ezen keresztül mennem.
Hosszú ideig tartó pénzügyi, mentális, pszichikai, érzelmi és lelki
szenvedés után végre megkérdeztem Istent, mit gondol felőlem. A választ
a 72. zsoltárban találtam meg: drága vagyok Isten számára. Ez a zsoltár
megvigasztalt, és enyhítette fájdalmaimat. Önértékelésem és önbizalmam
lassanként visszatért.
Sokan igyekszünk, hogy kiheverjük a fájdalmat, ha valami fontosat, mint
például a munkahelyet elveszítjük, hiszen ezek életünk lényeges részét
képezik. Ha senki más nem értékelne is minket, a Biblia azt mondja,
hogy Isten számára drágák vagyunk, és örömét leli bennünk.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy te elfogadsz bennünket. Segíts, hogy
úgy lássuk magunkat, ahogy te tekintesz ránk: drágának, szeretettnek és
értékesnek. Ámen.

Az élet legnagyobb igazsága: Isten szeret minket.
Catherine Walters (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNBIZALMUKAT VESZÍTETT EMBEREKÉRT!