Csendes Percek március 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 24., Szo, 03:41:02 CET

                      2007. március 24. szombat

1Tim 4,7-12.

7 A szentségtörő és vénasszonyos meséket pedig utasítsd el, inkább
gyakorold magad a kegyességben, 8 mert a test sanyargatásának kevés a
haszna, a kegyesség pedig mindenre hasznos, mert megvan benne a jelen
és a jövendő élet ígérete. 9 Igaz beszéd ez, és teljes elfogadásra
méltó; 10 hiszen azért fáradunk és küzdünk, mert az élő Istenben
reménykedünk, aki üdvözítője minden embernek, de leginkább a hívőknek.
11 Rendeld el ezeket, és tanítsd.
12 Senki meg ne vessen ifjú korod miatt, hanem légy példája a hívőknek
beszédben, magaviseletben, szeretetben, hitben, tisztaságban.

                         GONDOLAT-IGAZGATÁS

Ezért tehát a lankadt kezeket és a megroskadt térdeket erősítsétek meg,
és egyenes ösvényen járjatok, hogy a sánta meg ne botoljon, hanem
inkább meggyógyuljon. (Zsid 12,12-13)

Főiskolásként nehéz volt megtanulnom, hogyan éljek szabadságommal.
Lelkiismeretem folyton azt mondta, kövessem eddigi utamat, maradjak hű
Istenhez és szüleimhez mindenben. Egy éjjel, amikor különösen nehéz
belső csatát vívtam, kinyitottam a Bibliát. Az ige, amit elsőre
megpillantottam a Zsid 12,12-13 volt. Sosem gondoltam, hogy ez a
véletlen műve lenne, hiszen üzenete jelentős mérföldkővé vált az
életemben.
Ez a részlet a mottóm lett. Még most is, harmincöt év elteltével,
amikor kísértésbe esem, vagy problémák adódnak lelki életemben, erre az
idézetre támaszkodom. Megtanultam általa a gondolatom irányítását.
Isten ad nekünk eszközöket arra, hogy gondolkodásunkat jól
kormányozzuk. Amikor egy ilyen igeversen elmélkedünk, szinte
lehetetlen, hogy egy kísértés vagy más probléma ránk telepedjen.
Mi magunk nem tudjuk az ösvényt egyenessé tenni. Azonban ha a bizalomra
építünk, és elfogadjuk Istent minden cselekedetünkben, akkor Isten
egyengeti utunkat, eltávolítja előlünk az akadályokat, amikben
megbotolhatnánk.

Imádság: Drága Istenünk, segíts felismernünk az akadályokat, amelyek
eltérítenek az általad kijelölt útról! Ámen.

Kísértéskor mely bibliavers segít az Isten útján maradnom?
M. Ted Haynes (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ OTTHONUKTÓL TÁVOL ÉLŐ FŐISKOLÁSOKÉRT!