Csendes Percek március 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 22., Cs, 03:41:02 CET

                     2007. március 22. csütörtök

Mt 9,9-13.

9 Amikor Jézus továbbment onnan, meglátott egy embert ülni a vámnál,
akit Máténak hívtak, és így szólt hozzá: "Kövess engem!" Az felkelt, és
követte őt. 10 És történt, amikor Jézus asztalhoz telepedett a házban,
sok vámszedő és bűnös jött oda, és letelepedtek Jézussal és az ő
tanítványaival együtt. 11 Meglátták ezt a farizeusok, és szóltak
tanítványainak: "Miért eszik a ti mesteretek vámszedőkkel és bűnösökkel
együtt?" 12 Ő pedig, amikor ezt meghallotta, így szólt: "Nem az
egészségeseknek van szükségük orvosra, hanem a betegeknek. 13 Menjetek,
és tanuljátok meg, mit jelent ez: Irgalmasságot akarok, és nem
áldozatot. Mert nem azért jöttem, hogy az igazakat hívjam, hanem a
bűnösöket."

                           AZ IGAZI ORVOS

Nem az egészségeseknek van szükségük orvosra, hanem a betegeknek. Nem
azért jöttem, hogy az igazakat hívjam, hanem a bűnösöket. (Mt 9,12-13)

Amikor felkérést kaptam arra, hogy egy kora reggeli tévéműsorban
beszéljek Isten Igéjéről, elgondolkoztam azon, vajon kik nézhetnek
tévét ilyen korai órán. Eszembe jutottak a vidéken élő emberek, akik
talán már napi teendőik egy részét elvégezték mostanra. Idősek,
betegek, akiknek kevesebb alvásra van szükségük. Álmatlanságban
szenvedők, gondoktól gyötrődők, akik talán le sem hunyták a szemüket
egész éjjel. Mindnyájan olyanok, akiket nem szoktunk szerencsésnek,
vagy az élet császárainak mondani. Kevesen lehetnek, akik ráérősen,
gondtalanul ébrednek fel hajnalban.
De rá kellett jönnöm, hogy Jézus épp hozzájuk szól. Ők a hajnali
műsornak - mai szóval mondva - célcsoportja. És éppen nekik kínál az
evangélium orvost és orvosságot. Lehetőséget a megfáradtaknak a
pihenésre, a munkától terhelteknek a kitartásra, a gondoktól
gyötrődőknek a megnyugvásra, a testben vagy lélekben betegeknek a
gyógyulásra, a magukat bűnösnek érzőknek a megtérésre, az örök életre.

Imádság: Kérlek, Istenem, az én életemnek is te legyél az igazi orvosa!
Ámen.

Jézus igei orvossága reggel is felüdíti a lelket!
Pásztor Zoltán (Pomáz, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A HAJNALI GONDOLATOK CÍMŰ TÉVÉADÁSÉRT!