Csendes Percek március 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 17., Szo, 03:41:02 CET

                      2007. március 17. szombat

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                            MEGÚJULÁSUNK

Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem. (Zsolt 23,2)

Egyik kollégám egyhetes intenzív kurzus tanítása után igen kimerülten
mondta: úgy érzi, mintha a lábai összerogynának alatta. Mivel
cukorbeteg, és a vérnyomása is magas volt, a sok állás nagyon fárasztó
volt számára. Pihenésre volt szüksége, és arra, hogy felfrissítse a
testét.
A test elfáradása teljesen természetes dolog. Mindannyian elfáradunk,
és szükségünk van pihenésre, hogy megújítsuk az erőnket. Ugyanígy lelki
felfrissülésre is szükségünk van időnként. Úgy érezhetjük, hogy
megfáradunk, elbátortalanodunk. Isten azonban megígérte, hogy gondot
visel rólunk, és lehetővé teszi számunkra a pihenést, megerősödést.
A 23. zsoltár biztosít minket arról, hogy az Úr a mi pásztorunk. Időt
szakítva az imádkozásra és a bibliaolvasásra, engedjük Istennek, hogy
gondoskodjon rólunk. Megnyugvást és erőt találunk Isten
gondviselésében, ami segít szembenézni bármivel, amit az élet hoz
számunkra. Megújulunk.

Imádság: Atyánk, Istenünk, segíts, hogy mindenben hozzád forduljunk.
Köszönjük, hogy ismerjük ígéretedet: te vagy a pásztorunk, és nem
szűkölködünk. Ámen.

Egyedül arra van szükségünk, hogy Isten gondviselése alatt legyünk.
Sherry Brooks Martin (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A TANÁROKÉRT!