Csendes Percek március 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 15., Cs, 03:41:02 CET

                     2007. március 15. csütörtök

Zsid 12,1-3.

1 Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege vesz
körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket
megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk levő
pályát. 2 Nézzünk fel Jézusra, a hit szerzőjére és beteljesítőjére, aki
az előtte levő öröm helyett - a gyalázattal nem törődve - vállalta a
keresztet, és az Isten trónjának a jobbjára ült. 3 Gondoljatok rá, aki
ilyen ellene irányuló támadást szenvedett el a bűnösöktől, hogy
lelketekben megfáradva el ne csüggedjetek.

                             RÉSZLETEK

Aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára.
(Fil 1,6)

Szeretem a nappalinkban lévő nagy olajfestményt. Naponta számtalanszor
elhaladok mellette. Nemrég nézegettem, és a háttérben egy kis épületet
vettem észre, amit azelőtt sosem láttam. Közelebbről kezdtem szemlélni
a festményt. Hogy lehet, hogy nem láttam meg azt a pici részletet, ami
egyensúlyt teremt az egész képen, és érdekessé teszi?
Gondolataim életem vásznára és annak részleteire terelődtek. Anyám nem
sokszor fejezte ki érzelmeit, de tudom, hogy szeretett. Emlékszem,
hogyan puszilta meg az arcomat, miután megszárította a hajamat.
Emlékszem a sokféle ajándékra. Emlékszem serdülő fiam lapjára, amit
anyák napjára készített nekem.
Életem örömteli és bús részletei arra emlékeztetnek, hogy Jézus hitünk
szerzője és bevégzője, - a mi művészi Alkotónk. Nincs két egyforma
teremtmény, minden vásznon más-más részletek vannak. Próbáink és
áldásaink nevelnek, és végül olyanná formálnak, amilyennek Isten
eltervezett. Egy nap tökéletesek és készek leszünk Jézus Krisztusban.

Imádság: Teremtő Istenünk, segíts, hogy türelmesek legyünk egymással és
magunkkal, mialatt művedet végzed bennünk. Ámen.

Isten az élet széles íveiben, és az apró részleteiben is ott van.
Valerie L. Runyan (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰVÉSZEKÉRT.