Csendes Percek március 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 2., P, 03:41:02 CET

                       2007. március 2. péntek

Zsolt 34,1-9.

1 Dávidé, abból az időből, amikor eszelősnek tettette magát
Abimeleknél, aki aztán elkergette, ő pedig elment.
2 Áldom az URat mindenkor, állandóan őt dicséri szám.
3 Az ÚRral dicsekszik lelkem. Hallják ezt az alázatosak, és örülnek.
4 Hirdessétek velem az ÚR nagyságát, magasztaljuk együtt az ő nevét!
5 Az ÚRhoz folyamodtam, és ő meghallgatott, megmentett mindattól,
amitől rettegtem.
6 Örömre derülnek, kik rátekintenek, nem pirul az arcuk.
7 Kiáltott a nyomorult; az ÚR meghallgatta, és minden bajából
kiszabadította.
8 Az ÚR angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket.
9 Érezzétek, és lássátok, hogy jó az ÚR! Boldog az az ember, aki hozzá
menekül.

                        TELJES KISZOLGÁLTATÁS

Jézus így imádkozott: "Atyám, ha lehetséges, távozzék el tőlem ez a
pohár; mindazonáltal ne úgy legyen, ahogyan én akarom, hanem amint te."
(Mt 26,39)

Néhány évvel ezelőtt felnőtt fiam egy autóbalesetben súlyos fejsérülést
szenvedett. Egy másik államban lakott, így feleségemmel néhány hónapot
ott töltöttünk, amíg ő a kórházban és a rehabilitációs intézetben volt.
A baleset után egy héttel, amikor még a megrázkódtatás kábulatában
éltünk, betértem az üres kórházi kápolnába. Életemben először teljesen
reményvesztettnek éreztem magam, semmit sem tehettem abban a
helyzetben.
Fájdalmamban térdre estem az oltár előtt. Imába foglaltam
reménytelenségemet, és Isten kezébe tettem le a fiamat: "Tégy amit
akarsz a fiammal, legyen meg a te akaratod."
Amint kiszolgáltattam magam, beismertem gyengeségemet és fiamat az
Isten kezébe tettem, lelkileg megerősödtem. Azóta Isten gyakran rámutat
ennek a pillanatnak az emlékével arra, hogy gyengébb vagyok, mint
képzelem, és bízzam őreá terveimet és szükségeimet.
Fiam felépült, és visszatért a normális életbe. Húsvétkor, a feltámadás
napján tettem le életét Isten kezébe, a kórház neve pedig Emanuel volt,
ami azt jelenti: "Velünk az Isten". Bizony, Isten velünk van, amikor
kegyelmébe ajánljuk magunkat.

Imádság: Drága Istenünk, vedd el büszkeségünket, és segíts, hogy
teljesen rád hagyatkozzunk bajainkban. Ámen.

Istennek átadva gondjainkat, a kegyelem mélységeit éljük át!
Dennis Whitehead (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A SÚLYOS SÉRÜLTEKÉRT!
_____________________________

Hirdetés:

A Harmat Kiadó a Kálvin Kiadóval, a Luther Kiadóval és a Magyarországi
Bibliatársulattal együttműködve 2007. március 3-án ismét megrendezi a
gyülekezeti könyvkiadók és keresztyén könyvterjesztők szakmai napját.
A szervezők szeretettel várják a könyvterjesztői szolgálatot ellátó
gyülekezeti tagokat, lelkipásztorokat és a keresztyén irodalom iránt
érdeklődőket egyaránt. A Könyv/Misszió azok számára is jó alkalom a
tájékozódásra, akik még csak most tervezik gyülekezeti könyvterjesztés
beindítását vagy könyvesbolt megnyitását. Korlátozott számban még
elfogadunk regisztrációt.
Részletesebb információ: http://www.harmat.hu/konyvmisszio