Csendes Percek március 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 1., Cs, 03:41:01 CET

                      2007. március 1. csütörtök

Jn 14,1-7.

Jézus mondja: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." 5 Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk
akkor az utat?" 6 Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és
az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. 7 Ha ismernétek
engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és
látjátok őt."

                         MENNYEI FOGADTATÁS

Jézus mondja: "Aki pedig szeret engem, azt szeretni fogja az én
Atyám..." (Jn 14,21)

Kiszáradt szám, remegő gyomrom és izzadó tenyerem árulkodott
idegességemről, miközben a barátom autója a házuk elé kanyarodott. Most
vitt bemutatni a szüleinek, és én bizonytalan voltam a fogadtatás
felől. Féltem, hogy a fiukhoz illő feleségként talán nem ilyen lányt
képzeltek el maguknak. Egyedül abban reménykedtem, hogy a barátom
családja is szeretni fog engem, egyszerűen azért, mert ő szeret.
Mielőtt az autó ajtaját kinyithattam volna, Jim édesapja már a járdán
várva fogadott minket. Félelmem rögtön elpárolgott széles mosolyát
látva, csókját és bátorító ölelését érezve. A fiával való kapcsolatom
révén elfogadtak engem.
Sokan aggódnak, vajon hogyan fogad minket Isten, amikor majd
megjelenünk előtte. Érdemtelenek vagyunk arra, hogy megálljunk az ő
jelenlétében. De nem magunkra hagyatva állunk majd ott. A menny
kapujában a fogadtatás az Isten Fiával, Jézus Krisztussal való
közösségünk erején nyugszik.
Bizonyos vagyok, hogy az apósom kedves üdvözlete csak halvány ízelítő
abból, ahogyan a Mennyei Atya fogad majd ama napon. Hiszen a Fiát
küldte értem, hogy hazavezessen.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy Fiaddal, Jézus Krisztussal való
közösségünk által biztosak lehetünk szeretetedben és elfogadásodban.
Ámen.

Isten szívesen fogadja azokat, akik szeretik az ő Fiát.
Elaine L. Bridge (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A JEGYESEKÉRT!