Csendes Percek június 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 29., P, 03:41:02 CEST

                       2007. június 29. péntek

1Móz 28,15-17.

15 Mert én veled vagyok, megőrizlek téged, akárhova mégy, és
visszahozlak erre a földre. Bizony, nem hagylak el, amíg nem
teljesítem, amit megígértem neked. 16 Amikor Jákób fölébredt álmából,
ezt mondta: Bizonyára az ÚR van ezen a helyen, és én nem tudtam! 17
Félelem fogta el, és így szólt: Milyen félelmes ez a hely! Nem más ez,
mint Isten háza és a menny kapuja.

                      HA ISTEN TÁVOLINAK TŰNIK

Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg. (Ézs
43,2)

Kórházban voltam. Egyik nap kora reggel komoly csontműtétem volt. Aznap
este azt tanácsoltam feleségemnek, hogy menjen haza pihenni. Vonakodva
bár, de bátorításomra elment.
Az éjszaka folyamán fájdalmam erősödött, kezdtem magányosnak,
elhagyatottnak érezni magam. Hiányzott feleségem fizikai jelenléte, és
úgy éreztem, Isten sincs ott velem. A sötét szobában mégis hittel
kértem Istent, adjon bizonyosságot jelenlétéről. Hamarosan nyugalmat és
biztonságérzetet kaptam, és elaludtam. Isten jelenléte fizikai látvány,
hangok és érzések nélkül érkezett. Ő megjutalmazta hitben megtett apró
lépésemet.
Isten továbbra is bátorít hitemben a fájdalmak, szomorúság, anyagi
bizonytalanság, kísértések és egyéb próbák idején. Ma még ősz fejjel is
harcot jelent, hogy a hitre, ne pedig az érzéseimre hagyatkozzak.
Harcot jelent hogy a próbák idején bízni tudjak, és tudjam Istent
dicsőíteni a fájdalomban is, és tudjam átadni magam Istennek a
szenvedések között is.

Imádság: Szerető, vigasztaló Szentlélek Isten, adj bizonyosságot, hogy
te soha nem vagy távol tőlünk. Ámen.

A hit próbák által erősödik.
Jack E. Albright (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰTÉT UTÁN LÁBADOZÓKÉRT!