Csendes Percek június 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 28., Cs, 03:41:01 CEST

                      2007. június 28. csütörtök

2Móz 6,6-9.

6 Ezért mondd meg Izráel fiainak: Én vagyok az ÚR, és megszabadítalak
benneteket az egyiptomi kényszermunkától, megmentelek benneteket a
szolgai munkától, és megváltalak benneteket kinyújtott karral és súlyos
ítéletekkel. 7 Népemmé fogadlak titeket, és a ti Istenetek leszek, és
megtudjátok, hogy én, az ÚR vagyok a ti Istenetek, aki megszabadítalak
benneteket az egyiptomi kényszermunkától. 8 Azután beviszlek benneteket
arra a földre, amelyre nézve megesküdtem, hogy Ábrahámnak, Izsáknak és
Jákóbnak adom azt. Azért nektek fogom adni örökségül. Én vagyok az ÚR.
9 Mózes pedig elbeszélte mindezt Izráel fiainak. De nem hallgattak
Mózesre kishitűségük és a kemény szolgálat miatt.

                           HOVÁ VEZETSZ?

Benned bíznak, akik ismerik nevedet, nem hagyod el, Uram, azokat, akik
hozzád folyamodnak. (Zsolt 9,11)

Születésétől fogva vak barátnőm, Debbie, teljes mértékben vakvezető
kutyájára hagyatkozott, ha valahová mennie kellett. A pórázt tartva
csak kiadta a parancsot "előre", és a kutya mindig biztonságban
elvezette úti céljához.
Egyik délután Debbie és a kutya sétálni indult. Egy kis idő múlva a
kutya letért a szokásos útvonalról, lelassított, rossz irányba fordult,
és még egy sűrű sövénybe is bevezette barátnőmet. Amikor Debbie
idegesen megállt, megkérdezte valakitől: "Meg tudná mondani, mi
történt?"
Az asszony ezt válaszolta: "Kiváló kutyája van! A parkoló, amit
biztonságosan kikerült, tele van törött üvegekkel."
Debbie azt mondja, a kutya bizalomra tanította. Amikor Istenbe
kapaszkodik, nem látja, milyen veszélyek hevernek előtte az úton. De
Isten bölcs, és van hatalma olyan ösvényen vezetni, amin célba ér.
Én is sokszor ideges vagyok, és nem értem, miért nem mehetek egyenesen
oda, ahová szerintem kellene. De barátnőmhöz hasonlóan hálás lehetek,
hogy van egy szerető vezetőm, aki az akadályokkal teli utakon is
átvezeti életemet.

Imádság: Atyánk, amikor nem értjük helyzetünket, vagy céljaidat, segíts
mégis bízni benned és követni téged. Ámen.

Hitünk növekszik, ha bízunk Istenben és megtapasztaljuk segítségét.
Camilla Madding (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉLETÜK HELYES IRÁNYÁT KERESŐKÉRT!