Csendes Percek június 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 22., P, 03:41:02 CEST

                       2007. június 22. péntek

Jak 1,19-22.

19 Tanuljátok meg tehát, szeretett testvéreim: legyen minden ember
gyors a hallásra, késedelmes a szólásra, késedelmes a haragra, 20 mert
az ember haragja nem szolgálja az Isten igazságát. 21 Ezért tehát
vessetek el magatoktól minden tisztátalanságot és a gonoszság utolsó
maradványát is, és szelíden fogadjátok a belétek oltott igét, amely meg
tudja tartani lelketeket. 22 Legyetek az igének cselekvői, ne csupán
hallgatói, hogy be ne csapjátok magatokat.

                             FIGYELJ RÁM!

A ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem az én
utaim - így szól az Úr. (Ézs 55,8)

Karinnal 38 éve vagyunk házasok. Annyira jól ismerjük egymást, hogy
sokszor előre tudjuk, mit akar a másik mondani, és megpróbáljuk
befejezni az elkezdett mondatát. Örülök, amikor Karin pontosan tudja,
mit is akartam mondani, de bosszant, ha hibáz a mondat befejezésével.
Nem azért, mert rosszat mondott, hanem, mert nem adott esélyt, hogy
elmondjam, amit akartam. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy
én is tévedek néha, nem találom el szándékát. Amikor egyikünk téveszt,
a leggyakrabban használt kifejezés közöttünk: "Figyelj rám!"
Észrevettem, hogy sokszor ugyanez a folyamat zajlik Isten és közöttem.
Ahelyett, hogy várnék Isten válaszára, már meg is fogalmazom azt a
választ, amiről azt gondolom, Isten mondani fog. Gyakran rossz választ
adok, hiszen a magam gondolatait helyezem Isten gondolatai elé.
Azonban, ahogy Jakab apostol mondja: bölcs dolog várni, és figyelni
Isten szavára.

Imádság: Szerető Istenünk, olyan könnyen feltételezzük, hogy a mi
gondolataink a te gondolataid. Kegyelmeddel segíts, hogy figyeljünk
szavadra, és bízzunk abban, hogy a legjobbat akarod számunkra. Ámen.

Csendesedjünk el, és figyeljünk ma Isten szavára!
Albert W. Majkrzak (Wisconsin, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM FIGYELNEK MÁSOKRA!
_____________________________

Hirdetés:

Kedves barátom!

A tóalmási táborok talán neked is gyermek-, és kamaszkorod
felejthetetlen élményei közé tartoznak. Persze elteltek az évek és
lehet, hogy számodra az Élet Szava tábor ma már csak szép emlék.
Hallottál-e mostanában a régi barátoktól? Tudod-e mi van velük?  Mikor
jártál nálunk utoljára?
Idén valami újat szeretnénk elkezdeni, kifejezetten nektek, akik az
elmúlt közel két évtized alatt megfordultatok nálunk.  Augusztus 5-11
között tervezzük első 18-30 éves korúaknak szóló táborunkat, abban
bízva, hogy az első alkalom idővel hagyománnyá válik. Szeretettel
várjuk egyrészt azokat, akik már jártak nálunk, de "kiöregedtek,"
másrészt azokat, akik még sohasem voltak itt. Előadónk, Besenyei
József, a Timóteus Társaság egykori munkatársa lesz, aki jelenleg a
Szabadevangéliumi gyülekezet egyik lelkésze. Közvetlen és humoros
stílusa miatt kedvelik a fiatalok.
A programban angol nyelvoktatás és kosárlabda szerepel.  A tábor,
hasonlóan az ifjúsági táborokhoz evangélizációs és hitmélyítő jellegű
lesz. Azoktól eltérően azonban a hangsúly a közösség építésen, a
kiscsoportos beszélgetéseken, és sportoláson lesz. Több lesz a
szabadidő és a kötetlen program - szeretnénk ha az is jól érezné magát,
akinek pihenésre, kikapcsolódásra van szüksége, vagy csak új
barátságokat szeretne kötni.A táborba a jelentkezési határidő július 7.
Az idő rövidsége miatt arra kérünk téged is, hogy interneten
jelentkezz, a http://fd2.formdesk.com/woleletszava/nyaritabor/
 címen.

Remélem augusztus elején személyesen is találkozunk.

Addig is minden jót kívánok Neked.

Kádár Laci
táborvezető