Csendes Percek június 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 20., Sze, 03:41:02 CEST

                       2007. június 20. szerda

Zsolt 119,97-105.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                         BOTLÁS A SÖTÉTBEN

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Vakációm első napjának kitörő öröme nagyon gyorsan szertefoszlott,
amint visszafelé indultam a szálláshelyre. A kanyargó, fákkal
szegélyezett ösvény, ami nappal olyan csábítónak tűnt, egyszerre
zavarba ejtő labirintussá változott a növekvő sötétségben. Idegességem
már félelembe csapott át, mikor hirtelen egy láthatatlan kapcsoló
hatására az ösvény mentén elszórtan lámpák gyulladtak fel, jelzőfényt
biztosítva számomra.
Az élet útján is eltévedünk néha, válaszokat keresünk, és nem tudjuk,
hogy melyik irányba forduljunk. A Bibliában Isten jelzőfényekről
gondoskodik számunkra. A Zsoltárok vigasztalást nyújtanak. A
Példabeszédek és a Prédikátorok könyve pedig az élethez adnak
szabályokat, jó tanácsokat. Az apostoli levelek irányvonalakat és
megoldásokat ajánlottak az ősegyház tagjainak, akiknek a gondjai és
problémái nem is álltak olyan távol a mai ember gondjaitól. Jézus
élettörténetét olvashatjuk az evangéliumokban. Ő az, aki megtanít
minket az életre, hogy az általa felkínált örök életet elnyerhessük.
Isten világítja meg életutunkat.

Imádság: Istenem, amikor az ösvény homályba vész, világítsd meg azt,
hogy láthassam, merre is tartok. Ámen.

Amikor az út sötétnek tűnik, Isten világosságot kínál.
Richard L. Mabry (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM JUTNAK BIBLIÁHOZ!