Csendes Percek június 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 13., Sze, 03:41:02 CEST

                       2007. június 13. szerda

1Kor 12,21-27.

21 Nem mondhatja a szem a kéznek: "Nincs rád szükségem", vagy a fej a
lábaknak: "Nincs rátok szükségem!" 22 Ellenkezőleg: a test gyengébbnek
látszó részei nagyon is szükségesek, 23 és amelyeket a test
tisztességtelen részeinek tartunk, azokat nagyobb tisztességgel vesszük
körül, és amelyek ékesség nélkül valók, azok nagyobb megbecsülésben
részesülnek: 24 az ékeseknek azonban nincs erre szükségük. Isten
szerkesztette így a testet egybe: az alacsonyabb rendűnek nagyobb
tisztességet adva, 25 hogy ne legyen meghasonlás a testben, hanem
kölcsönösen gondoskodjanak egymásról a tagok. 26 És így ha szenved az
egyik tag, vele együtt szenved valamennyi, ha dicsőségben részesül az
egyik tag, vele együtt örül valamennyi. 27 Ti pedig Krisztus teste
vagytok, és egyenként annak tagjai.

                        KÖNNYŰ MEGJAVÍTANI?

Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a rendkívüli erőt
Istennek tulajdonítsuk, ne magunknak. (2Kor 4,7)

Szeretem a számítógépek technológiáját, és az új dolgok megjavítását a
21. századi modern eszközökkel. Szerintem a technológia iránti
szeretetem oka főként az, hogy könnyű megjavítani a dolgokat. Lehet,
hogy nem könnyű, de mégis minden hibára lehet találni valami megoldást.
Megtalálhatjuk a hibák eredetét, ki tudjuk cserélni az elromlott
részeket, rendbe tudjuk hozni a kapcsolatot, vagy újraindíthatjuk a
gépet.
Lelkész vagyok. Úgy látom, hogy az emberek problémáit már nem ilyen
könnyű megjavítani! Szeretném, ha az életeket is olyan könnyen rendbe
lehetne hozni, mint az asztalomon lévő gépezetet. Azonban egy összetört
szívet nem lehet kicserélni. Egy elrontott kapcsolatot sem lehet rögtön
rendbe hozni. Az életet nem lehet újraindítani.
Köszönöm Istennek gyógyító, megbocsátó és megőrző kegyelmét. Hálát adok
Istennek a közbenjáró és reményt adó kegyelméért. Hálát adok Istennek
azért a kegyelemért, ami egy megértő baráttól, vagy egy tanácsadó
törődése által érkezik hozzám. Köszönöm Isten kegyelmét, amely életünk
minden zugába, repedésébe beleáramlik.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy helyreállítod az összetört szíveket,
megerősíted az összetört életeket, és meggyógyítod az összetört
kapcsolatokat. Ámen.

Mi is Isten segítői vagyunk a gyógyításban.
Dennis Ticen (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A LELKÉSZEKÉRT!