Csendes Percek június 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 12., K, 03:41:02 CEST

                        2007. június 12. kedd

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                        A BÉKESSÉG LÁTOMÁSA

Istenünk könyörülő irgalmáért, amellyel meglátogat minket a felkelő
fény a magasságból, hogy világítson azoknak, akik sötétségben s a halál
árnyékában lakoznak, hogy ráigazítsa lábunkat a békesség útjára. (Lk
1,78-79)

Néhány éve, az orvtámadások idején, teljes áramszünet volt a
környékünkön. Nem volt semmi elektromos kapcsolatunk a világgal. Miután
elemlámpával a kezemben autómtól a házam felé ballagtam, észrevettem,
hogy én vagyok az egyetlen mozgó alak a sötétben. Nagyon megijedtem, és
úgy próbáltam lenyugtatni magam, hogy a 23. zsoltárt mondogattam.
Úgy találtam békét, hogy elképzeltem, hogy egy zöld legelőn fekszem,
majd, hogy csendes patak mellett üldögélek. Isten volt menedékem a
sötétségben. Ő békességet adott lelkemben. A sötétség helyett, Isten
csendes vizek mellett vezetett. Ez több volt, mint megtapasztalni a
zsoltárok imádságát. Ekkor megértettem, mit szeretne Isten a világtól.
Láttam, éreztem, hallottam és megízleltem az ő jóságát magam körül.
Mikor eljön a sötétség ideje, bízhatunk benne, hogy bármi történik is,
Isten helyreállítja lelkünket. Az ő fénye a sötétségben is világít.

Imádság: Köszönjük Atyánk, hogy megnyugvást adsz nekünk a sötétség
idején, erősséget a bánatban, és menedéket az élet viharaiban. Te vagy
a mi örök békénk. Ámen.

Amikor nem látjuk az utat, Isten a mi világosságunk.
Camille Williams (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ERŐSZAK ÁRNYÉKÁBAN ÉLŐKÉRT!