Csendes Percek június 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 1., P, 03:41:02 CEST

                        2007. június 1. péntek

Ézs 45,2-7.

2 Én megyek előtted, a rögös utat elegyengetem, az ércajtókat betöröm,
és a vaszárakat leverem.
3 Neked adom a sötétség kincseit, az elrejtett drágaságokat, hogy
megtudd: én vagyok az ÚR, aki téged néven szólított, Izráel Istene.
4 Szolgámért, Jákóbért, választottamért, Izráelért szólítottalak
neveden, híres nevet adtam neked, noha nem ismertél.
5 Én vagyok az ÚR, nincs más, nincs isten rajtam kívül! Én öveztelek
föl, noha nem ismertél.
6 Hadd tudják meg napkelettől napnyugatig, hogy nincs más rajtam kívül,
én vagyok az ÚR, nincs más!
7 Én alkottam a világosságot, én teremtettem a sötétséget, én szerzek
békességet, én teremtek bajt, én, az ÚR, cselekszem mindezt.

                       ISTEN TUDJA A NEVEMET!

Neked adom a sötétség kincseit, az elrejtett drágaságokat, hogy
megtudd: én vagyok az Úr, aki téged néven szólított, Izráel Istene.
(Ézs 45,3)

Nagyon nehéz évem volt. Először prosztata műtéten estem át. Nem sokkal
ezután összeestem, és eltört a könyököm. Állandó fájdalmaim voltak.
Bűntudatba és kétségbeesésbe süllyedtem. Önmagam legkeményebb kritikusa
lettem. Nem olvastam eleget a Bibliát, nem imádkoztam, és azt
mondogattam: "Isten gyűlöl engem" vagy "Lehet, hogy nincs is Isten". Jó
lett volna édesapám vigasztalása, ahogy erős karjaival átölel, de ő már
sok évvel ezelőtt meghalt, és senki sem tudta őt pótolni.
Egyik nap, amikor lapozgattam a Bibliát, de képtelen voltam a szavakra
koncentrálni, szemem az Ézs 45,2-3-ra tévedt: "Én megyek előtted",
"neked adom", "én vagyok az Úr, aki téged néven szólított". Isten mégis
létezik, és tudja a nevemet!
Isten, Izráel Istene, a Teremtő Isten, a világ minden embere közül név
szerint ismer engem. Ő tud a fájdalmaimról és a szenvedéseimről. Nem
vagyok egyedül, Isten erős karjai tartanak engem. Nem gyógyultam meg
azonnal, de eljött a megnyugvás és a gyógyulás, a lelkem
megkönnyebbült. Az emberek elfelejthetik ki vagyok, de Isten név
szerint ismer engem.

Imádság: Istenünk, amikor szenvedünk, emlékeztess arra, hogy ismersz,
szeretsz, és vezetsz minket. Ámen.

Isten név szerint ismer, vigaszt és biztatást nyújt.
Fred W. Buehling (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A MAGUKAT MAGÁNYOSNAK ÉS ELFELEDETTNEK ÉRZŐ
EMBERTÁRSAINKÉRT!