Csendes Percek július 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 26., Cs, 03:41:02 CEST

                      2007. július 26. csütörtök

Zsolt 37,1-11.

1 Dávidé. Ne indulj haragra a gonoszok miatt, ne irigykedj a
cselszövőkre!
2 Mert hamar elhervadnak, mint a fű, elfonnyadnak, mint a zöld
növények.
3 Bízzál az ÚRban, és tégy jót, akkor az országban lakhatsz, és
biztonságban élhetsz.
4 Gyönyörködj az ÚRban, és megadja szíved kéréseit!
5 Hagyd az ÚRra utadat, bízzál benne, mert ő munkálkodik:
6 világossá teszi igazságodat, jogodra fényt derít.
7 Légy csendben, és várj az ÚRra! Ne indulj fel, ha az alattomos
embernek szerencsés az útja!
8 Tégy le a haragról, hagyd a heveskedést, ne légy indulatos, mert az
csak rosszra visz!
9 Mert a gonoszok kipusztulnak, de akik az ÚRban reménykednek, azok
öröklik a földet.
10 Egy kis idő még, és nem lesz meg a bűnös, körülnézel, de nyomát sem
találod.
11 Az alázatosak öröklik a földet, és teljes békességet élveznek.

                        MAGASABB RENDŰ UTAK

Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én
utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál. (Ézs
55,9)

A következő találkozómra száguldottam, amikor egy komótosan zötyögő
traktor lassításra kényszerített a kanyargós, szűk úton. Pufogtam,
mérgelődtem, hogy csapdába kerültem, és biztosan el fogok késni.
Azután, ahogy a masina a dombtető közelébe ért, a vezető jelzett, hogy
elkerülhetem. Szabad voltam! Ahogy továbbsiettem, rájöttem, hogy egy
idegenre bíztam a testi épségemet. Úgy előztem meg a traktort, hogy nem
láttam előre.
De a traktorvezető nálam sokkal magasabban ült, átlátott a dombtető
fölött, és le az úton. Isten is messzebbre lát, valójában egészen az
örökkévalóságig. Azonban Isten nem idegen nekünk, nem úgy, mint nekem a
traktor vezetője. Tudjuk, hogy szeret bennünket, és a legjobbat kívánja
nekünk. Akkor miért olyan nehéz várakozni, vagy követni Istent az
ismeretlenbe?
Ahelyett, hogy a körülményeinken bosszankodnánk, megnyugodhatunk, és
egyszerűen követhetjük Isten jelzéseit, tudva, hogy az, akinek útjai
magasabbak a mieinknél, látja az előttünk álló utat.

Imádság: Atyánk, segíts emlékeznünk hűséges és megbízható lényedre.
Taníts bízni benned és követni szavad. Ámen.

Isten céljait úgy teljesítjük, ha az ő vezetését követjük.
Kay Camenisch (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK A TÜRELMETLEN VEZETŐKÉRT!