Csendes Percek július 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 25., Sze, 03:41:02 CEST

                       2007. július 25. szerda

Jak 1,22-25.

22 Legyetek az igének cselekvői, ne csupán hallgatói, hogy be ne
csapjátok magatokat. 23 Mert ha valaki csak hallgatója az igének, de
nem cselekszi, olyan, mint az az ember, aki a tükörben nézi meg az
arcát. 24 Megnézi ugyan magát, de elmegy, és nyomban el is felejti,
hogy milyen volt. 25 De aki a szabadság tökéletes törvényébe tekint
bele, és megmarad mellette, úgyhogy nem feledékeny hallgatója, hanem
tevékeny megvalósítója: azt boldoggá teszi cselekedete.

                          EMBER A TÜKÖRBEN

De te, Uram, pajzsom vagy nekem, dicsőségem, aki fölemeled fejem.
(Zsolt 3,4)

A tükör előtt álltam, de nem bírtam belenézni. Olvastam valamit, aminek
a fényében megláttam, milyen is vagyok, és nem tetszett, amit láttam.
Lehorgasztottam a fejemet, és zokogtam. Nem tudtam mit mondani, nem
tudtam imádkozni.
De ekkor Isten "odasúgta" nekem: "Imádkozz azért az emberért a
tükörben, ahogyan ő szokott másokért!" Megértettem, miért mondja ezt
Isten. Egyszer egy barátom mondta nekem, hogy bárcsak úgy tudna
másokért imádkozni, ahogy én.
Az Úr újra szólt: "Bátorítsd úgy ezt az embert, ahogyan ő bátorít
másokat!" Sok éve használt engem Isten eszközként, hogy írjak
olyanoknak, vagy beszélgessek azokkal, akik annyira el voltak
keseredve, mint én most.
Szinte éreztem Isten kezét a vállamon, mintha kicsit közelebb hajolva
azt mondaná: "Szeretned kell ezt az embert, mert én is szeretem."
Felemeltem a fejem, és belenéztem a tükörbe.
Sokszor nem könnyű szeretni önmagunkat, mert tudjuk, kik vagyunk. De
Isten is mindent tud rólunk, és mégis szeret minket. Ő megbocsát
nekünk, és felemeli a fejünket, hogy láthassuk az ő dicsőségét
magunkban.

Imádság: Urunk, segíts, hogy láthassuk, amit te látsz bennünk, és úgy
fogadjuk el magunkat, ahogyan te elfogadsz. Ámen.

Isten azt akarja, hogy a szeretet szemével lássuk magunkat.
Jeff Adams (Arizona, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI A BŰNÉVEL SZEMBESÜLT!