Csendes Percek július 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 4., Sze, 03:41:10 CEST

                        2007. július 4. szerda

Ézs 54,1-5.

1 Ujjongj, meddő, aki nem szültél, vígan ujjongj! Örvendj, aki nem
vajúdtál, mert több fia lesz az elhagyottnak, mint a férjes asszonynak!
- mondja az ÚR.
2 Széles helyet keress sátradnak, feszítsd ki sátorponyváidat teljes
szélességükben! Húzd meg köteleidet, erősen verd le cövekeidet!
3 Mert jobbra is, balra is terjeszkedni fogsz, utódaid a népek örökébe
lépnek, és elpusztított városokat telepítenek be.
4 Ne félj, mert nem vallasz szégyent, ne pironkodj, mert nem ér
gyalázat! Ifjúkorod szégyenét is elfelejted, özvegységed gyalázatára
nem emlékezel többé.
5 Mert aki alkotott, az a férjed, akinek Seregek URa a neve, és aki
megváltott, az Izráel Szentje, akit az egész föld Istenének hívnak.

                      A TELJES VONÓ HASZNÁLATA

Széles helyet keress sátradnak, feszítsd ki sátorponyváidat teljes
szélességükben! (Ézs 54,2)

Kezdő hegedűs koromban bátortalanul csak néhány centiméterét használtam
a vonónak. A tanárom ismételten figyelmeztetett: "Használd a vonó
teljes hosszát!" Amikor megtanultam bátran kihúzni a vonót a kápától a
csúcsáig, a vékony cincogó hang erőteljes tónusúvá változott. Ahogy
egyre jobban játszottam, úgy tanultam meg, mennyire fontos a vonó
teljes hosszát használni, mind a zenekari, mind a szóló játékban. Csak
akkor szól szépen a zene, ha magabiztosan játszunk a hangszeren.
Elgondolkodtam, hogyan vonatkoztatható ez a kép az Isten szolgálatára.
Amikor csak eljártam a templomba, de nem vettem részt a szolgálatokban,
nem sokat tudtam a lelki életről. Később a vasárnapi iskolában
gyerekeket kezdtem tanítani. Közben, Isten segítségével az én tudásom
is bővült. Évekkel azután az Ézs 54,2 fölötti elcsendesedésemben nagy
lépésre éreztem bátorítást: elköltöztem otthonról, és két évig egy
missziós központban dolgoztam. Ez felkészített a nagyobb kihívásokra az
Isten szolgálatában, melyet szívesen végeztem.
Hívő életem során Isten gyakran emlékeztet, hogy "használjam a teljes
vonót". Így magabiztosan szolgálhatom őt.

Imádság: Drága Urunk, segíts, hogy lelkesedéssel és bátorsággal
szolgáljunk. Ámen.

Ha Isten minden nekünk adott ajándékát használjuk, a világ megtelik az
ő szeretetének muzsikájával.
Jeanne Zornes (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK A ZENÉSZEKÉRT!