Csendes Percek július 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 1., V, 03:41:01 CEST

                       2007. július 1. vasárnap

Zsolt 81,7-17.

7 Levettem válláról a terhet, keze megszabadult a kosárhordástól.
8 Hozzám kiáltottál a nyomorúságban, és megmentettelek. Válaszoltam
neked a felhőből mennydörgésben: próbára tettelek Meríbá vizeinél.
(Szela.)
9 Hallgass meg, népem, hadd intselek! Bárcsak hallgatnál rám, Izráel!
10 Ne legyen más istened, idegen istent ne imádj!
11 Én, az ÚR, vagyok a te Istened, aki kihoztalak Egyiptom földjéről.
Nyisd ki a szádat, és én megtöltöm!
12 De népem nem hallgatott szavamra, Izráel nem engedelmeskedett nekem.
13 Ezért hagytam, hogy szívük kemény maradjon, és kövessék a maguk
tanácsát.
14 Bárcsak rám hallgatna népem, az én utaimon járna Izráel!
15 Hamar megaláznám ellenségeit, ellenfeleire emelném kezem.
16 Az ÚR gyűlölői hízelegnének neki, az ő ideje pedig örökké tartana.
17 A búza legjavával etetném, kősziklából szedett mézzel tartanám jól.

                      ISTEN HANGJÁRA FIGYELVE

"Bárcsak rám hallgatna népem!" (Zsolt 81,14)

Négyéves kisfiunk hallókészüléket használ. Halláscsökkenése miatt az
alacsony frekvenciájú erős hangokat normálisan hallja, a közepes
hangmagasságúakat erősítés segítségével világosan érzékeli, a magas,
halk hangokat azonban egyáltalán nem hallja. Ezeket a magas hangokat a
szakorvos "hangtalan" hangoknak nevezi.
Kisfiunknak a hallókészüléke ellenére is gondot jelent egyik hangnak a
másiktól való megkülönböztetése egy csoportban vagy háttérzaj mellett.
Arra a személyre kell összpontosítania figyelmét, akit hallani akar.
Nekem is hasonló nehézségeim akadnak Isten hangjának meghallásával.
Sokszor szeretném, hogy Isten utat mutasson, vagy válaszoljon, de
annyira teletömöm az életemet mindenféle háttérzajjal, hogy nem tudom
megkülönböztetni Isten hangját a többitől. Ilyenkor tudom, mit kell
tennem: megállni, elcsendesedni és imádkozni.
Imádság közben Istenre tudok összpontosítani, és meghallhatom az ő
"hangtalan" válaszát. A szívem csendjében megértem, mit mond nekem, és
érzem jelenlétét az életemben.

Imádság: Köszönjük, Istenünk az imádság lehetőségének ajándékát.
Segíts, hogy kizárhassuk életünk háttérzajait, és meghallhassunk téged,
amikor imádkozunk. Ámen.

Az imádság olyan ajándék, amely közel visz Istenhez.
Susan Klein (Iowa, USA)

IMÁDKOZZUNK A HALLÁSSÉRÜLTEKÉRT!