Csendes Percek január 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jan. 29., H, 03:41:02 CET

                        2007. január 29. hétfő

Mt 11,25-30.

25 Abban az időben megszólalt Jézus, és ezt mondta: "Magasztallak,
Atyám, menny és föld Ura, mert elrejtetted ezeket a bölcsek és
értelmesek elől, és felfedted a gyermekeknek. 26 Igen, Atyám, mert így
láttad jónak. 27 Az én Atyám mindent átadott nekem, és senki sem ismeri
a Fiút, csak az Atya, az Atyát sem ismeri senki, csak a Fiú, és az,
akinek a Fiú akarja kijelenteni. 28 Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik
megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.
29 Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy
szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek.
30 Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű."

                            KIS LÉPÉSEK

Magasztallak, Atyám, menny és föld Ura, mert elrejtetted ezeket a
bölcsek és értelmesek elől, és felfedted a gyermekeknek. (Mt 11,25)

Kislányom járni tanul, én pedig gitározni. Elnéztem a minap, ahogy
lassan kiegyenesítette a térdét, és bizonytalanul előrecsúsztatta az
egyik lábát. Rám villantott egy nagy, négyfogú mosolyt, aztán orra
bukott. Nem jött zavarba, fölhúzta magát és újra próbálkozott.
Ugyanaznap rájöttem, hogy egészen másként közelítek a gitártanuláshoz,
mint lányom a járáshoz. Erőmet megfeszítve próbálom ujjaimat a
megfelelő helyzetbe hozni. A kezeim görcsbe állnak, egész testem
megfeszül, és ideges leszek. A gitártanárom azt javasolta, lazítsak, és
élvezzem a játékot, akkor az ujjaim is "felengednek" idővel.
Ahogy a gitárral való kísérleteim, a lelki növekedés irányában tett
erőltetett próbálkozásaim sem hozzák mindig a kívánt eredményt. Jézus
azt mondta, hogy "az én igám boldogító, és az én terhem könnyű". Többet
nyerhetek Istennel való járásomban, ha úgy közelítem meg a feladatot,
ahogy kislányom a járni tanulást: egyszerre egy lépést téve; dolgozva
rajta nap mint nap; és örömöt lelve a fejlődés apró jeleiben.

Imádság: Drága Istenünk, segíts a kisgyermekek hitével jönni hozzád,
bízva, hogy az egyenes úton vezetsz és tanítasz bennünket. Ámen.

Élvezzük az Istennel való elmélyülő barátságot!
Rance Scott Harmon (Montana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, AKI ÚJ TUDÁSRA PRÓBÁL SZERT TENNI!