Csendes Percek január 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jan. 27., Szo, 03:41:02 CET

                       2007. január 27. szombat

1Jn 1,5-7.

5 Ez pedig az az üzenet, amelyet tőle hallottunk, és hirdetünk nektek,
hogy az Isten világosság, és nincs benne semmi sötétség. 6 Ha azt
mondjuk, hogy közösségünk van vele, és a sötétségben járunk, akkor
hazudunk, és nem cselekesszük az igazságot. 7 Ha pedig a világosságban
járunk, ahogyan ő maga a világosságban van, akkor közösségünk van
egymással, és Jézusnak, az ő Fiának vére megtisztít minket minden
bűntől.

                      SÖTÉTSÉGBŐL VILÁGOSSÁGBA

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Már napok óta kemény téli időjárás volt, hóval és erős széllel, amikor
egy éjjel - épp, mielőtt végeztem volna a tusolással - elment az áram.
Teljes sötétségben törülköztem és tapogatózva jutottam el a ruháimhoz.
Megkönnyebbülve fedeztem fel, hogy - mivel ismertem minden egyes
darabnak a helyét - megtaláltam mindent, amire szükségem volt.
Néha kihunynak a fények az életen átvezető utunk során is. Úgy tűnik,
hogy sötétségbe borul minden, és elveszítjük az irányt. De tudva, hogy
tökéletes segítőnk közel van, hit és ima által képesek vagyunk Isten
szentségére összpontosítani, fényét követni, és utunkat újra akaratának
és céljainak megfelelően bejárni.

Imádság: Köszönjük, Mennyei Atyánk, sok áldásodat és törődésedet.
Segíts a sötét időkben is vezetésedre hagyatkoznunk, és a tőled tanult
imádsággal imádkozni. "Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék
meg a te neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod,
amint a mennyben, úgy a földön is; mindennapi kenyerünket add meg
nékünk ma, és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az
ellenünk vétkezőknek; és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a
gonosztól; mert tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké.
Ámen."

A sötétség sem sötét azoknak, akik Istennel járják útjukat.
Carl C. Whitfield (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK A LELKI SÖTÉTSÉGBEN ÉLŐKÉRT!