Csendes Percek január 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jan. 24., Sze, 03:41:02 CET

                       2007. január 24. szerda

Zsolt 34,18-21.

18 Akik az ÚRhoz kiáltanak, azokat meghallgatja, és kimenti őket minden
bajból.
19 Közel van az ÚR a megtört szívűekhez, és a sebzett lelkűeket
megsegíti.
20 Sok baj éri az igazat, de valamennyiből kimenti az ÚR.
21 Megőrzi minden csontját, egy sem törik el közülük.

                      KÖZELEBB, MINT GONDOLNÁD

Közel van az Úr a megtört szívűekhez, és a sebzett lelkűeket megsegíti.
(Zsolt 34,19)

Tizenkétéves koromban elváltak a szüleim. Édesanyám magához vette a
húgomat, én pedig az állandóan bántalmazó alkoholista apámmal maradtam.
Úgy nőttem fel, hogy testi-lelki erőszaktól szenvedtem, üressé és
magányossá váltam. Ez idő alatt azon tűnődtem, hogy vajon Isten
megfeledkezett-e rólam.
24 éves voltam, amikor megismerkedtem egy csodálatos keresztyén
férfival, akivel házasságot kötöttünk. Minden egyes nap éreztem
vigasztaló és bátorító szeretetét. Az ő szerető példája volt az, ami
engem is Istenhez vezetett. Miután megtértem, rájöttem, hogy Isten ott
volt mellettem mindvégig az alatt az évek alatt. Isten már akkor is
munkálkodott az életemben egyes keresztyén emberek kedvességén
keresztül, akikhez odafordulhattam bármikor bánatomban, és támaszt
jelentettek számomra. Isten egy Megváltót is adott nekem, aki
megmutatta, mit is jelent valójában a feltétel nélküli szeretet.
Amikor valami nagyon fáj, úgy érezhetjük, hogy Isten milliómérföldnyire
van tőlünk, és nem tud fájdalmunkról. De Isten mindig ott van, közel
van hozzánk azokban, akik törődnek velünk, és körülvesznek bennünket.

Imádság: Drága Urunk, segíts meglátni szereteted azokban, akiket te
küldesz hozzánk. Jézus nevében kérünk. Ámen.

Isten sokkal közelebb van hozzánk, mint gondoljuk.
Mignon Murrell (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÁNTALMAZÁSNAK KITETT GYERMEKEKÉRT!