Csendes Percek január 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jan. 19., P, 03:41:06 CET

                       2007. január 19. péntek

Zsolt 121,1-8.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                       A BARÁTOK SEGÍTSÉGÉVEL

Honnan jön segítségem? Segítségem az Úrtól jön. (Zsolt 121,1-2)

A templom előterében haladtam egy zsúfolt hétköznap, amikor egy fiatal
anyára lettem figyelmes. Az oldalbejáratnál ügyetlenkedett három év
körüli gyermekével, aki a lábába csimpaszkodott. Közben ő maga a
bibliaiskola könyveivel és a gyerek szórakoztatására magával hozott
játékokkal zsonglőrködött.
Odamentem, kinyitni neki az ajtót vagy megfogni a gyermeket. De arcára
fagyott mosollyal a boldogtalan fiút a csípőjére dobva csak annyit
mondott: Köszönöm, megoldom.
Hangjának tónusa és ez a "mosoly" évekkel ezelőtti saját magamra
emlékeztetett: Amikor jóindulatú emberek megpróbáltak segíteni nyávogó
gyerekem miatt, makacsul mindig visszautasítottam. Azt mondták:
"Segíthetek?" De én úgy értettem: "Nem bírsz felnőni a feladathoz!"
Vagy "Szülőként megbuktál!" De ma már látom, csak jót akartak.
Az igazság az, hogy valamennyiünknek szüksége van barátaink,
családtagjaink, keresztyén társaink és jóindulatú idegenek segítségére
is. Mindenek felett pedig Urunk segítségére szorulunk, amikor
nekiindulunk a hétköznapi dolgainknak, különösen, ha küszködünk a
feladatainkkal.

Imádság: Urunk, emlékeztess arra, hogy a te szeretetedben élni azt is
jelenti, hogy elfogadjuk, ha mások segíteni akarnak terheink
hordozásában. Ámen.

A segítség felajánlása Isten szeretetének kifejezése lehet.
Donna B. Stinnett (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ELFOGLALT ÉS TÜRELMETLEN SZÜLŐKÉRT!