Csendes Percek január 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jan. 18., Cs, 03:41:05 CET

                      2007. január 18. csütörtök

Ézs 29,13-16.

13 Így szól az Úr: Mivel ez a nép csak szájával közeledik hozzám, és
ajkával dicsőít engem, de szíve távol van tőlem, istenfélelme pedig
csupán betanult emberi parancsolat,
14 azért én úgy bánok majd ezzel a néppel, hogy csodálkozni fog, igen
csodálkozni: vége lesz a bölcsek bölcsességének, az értelmesek értelme
homályos marad.
15 Jaj azoknak, akik el akarják titkolni tervüket az ÚR elől! Sötétben
hajtják végre tettüket, mert azt gondolják: Ki lát minket, ki ismer
bennünket?
16 Micsoda fonákság! Egyenlőnek tartható-e az agyag a fazekassal?
Mondhatja-e az alkotás alkotójának: Nem ő alkotott engem?! Mondhatja-e
a fazék a fazekasnak: Nem ért a dolgához?!

                            A KÜLÖNBSÉG

Emberi erőt meghaladó kísértés még nem ért titeket. Isten pedig
hűséges, és nem hagy titeket erőtökön felül kísérteni; sőt a
kísértéssel együtt el fogja készíteni a szabadulás útját is, hogy el
bírjátok azt viselni. (1Kor 10,13)

Körülöttem zsongás. És megint az a kísértés, aminek három éve bedőltem.
Eredményeképp most a börtönben ülök, és szembe kell néznem az ígéretem
próbatételével: vajon tényleg soha többé nem szerencsejátékozom? Egy
újabb szezon fogadásai, mindenki a játékról beszél és a tétekről. Úgy
tűnik, mindenki megpróbál engem is befűzni. Az agyam hátsó részében egy
suttogás egyre hangosabban azt mondja: "Ki fogja megtudni?"
Ez alkalommal ellen tudtam állni annak a kísértésnek, ami korábban
vesztemet okozta: elvesztettem vagyonomat, kapcsolataimat,
szabadságomat. Mi volt most a különbség? A kérdésre most azt a választ
tudtam adni, amit a szívemben éreztem: "Isten tudja!"
Amikor jön a kísértés, különösen a személyes gyengeségünk területén,
félrevezethet, ha azt mondjuk: senki nem tudja. De emlékezzünk arra,
hogy Isten ismeri gondolatainkat és tetteinket. Ez a tudat segít, hogy
a kísértésnek ellenálljunk.

Imádság: Drága Urunk, segíts felismerni, amikor kísértésben vagyunk.
Emlékeztess, hogy téged hívjunk segítségül és engedjünk Lelkednek, hogy
erővel töltsön el. Ámen.

Isten velünk van a kísértés idején is.
Charles P. Axe (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZERENCSEJÁTÉKOK MEGKÖTÖZÖTTEIÉRT!