Csendes Percek február 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 18., V, 03:41:02 CET

                      2007. február 18. vasárnap

Zsolt 100.

1 Hálaadó zsoltár. Ujjongjatok az ÚR előtt az egész földön!
2 Szolgáljatok az ÚRnak örömmel, vigadozva járuljatok színe elé!
3 Tudjátok meg, hogy az ÚR az Isten! Ő alkotott minket, az övéi
vagyunk: az ő népe és legelőjének nyája.
4 Menjetek be kapuin hálaénekkel, udvaraiba dicsérettel! Adjatok hálát
neki, áldjátok nevét!
5 Mert jó az ÚR, örökké tart szeretete, és hűsége nemzedékről
nemzedékre.

                        ÁLDÁSOK ÉS KEGYELEM

Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a
Lélek által. (Ef 6,18)

Hangosan imádkozni, különösen mások előtt, nem volt mindig könnyű
számomra. Úgy gondoltam, hogy az imádság személyes dolog, és Isten
megérti a ki nem mondott szavainkat is.
Nemrégen a nyaralásunk közben történt esemény emlékeztetett a kimondott
imádság erejére. Egyik este, miközben vacsoraasztalra vártunk egy
étteremben, találkoztunk egy ismerős házaspárral. Mivel ők is asztalra
vártak, örömmel fogadtunk el egy négyfős asztalt. Családi történeteket
meséltünk, beszélgettünk munkánkról és hitéletünkről, amikor a
pincérünk, Rocky jött, hogy elmondja számunkra a menüt. Viselkedése és
néhány szava jelezte, hogy keresztyén.
Visszatértekor megkértem, hogy adjon hálát az ételért. Mély érzelmeket
mutatva, Rocky elmondta, a nyolc év alatt, mióta itt dolgozik még soha
nem kérték meg, hogy imádkozzon. Imádsága szívből jövő és erőteljes
volt. Amikor visszatért a főfogással, így szólt: Most ön következik a
hálaadásban! És én megtettem. Mind az öten áldást nyertünk azon az
estén. A Szentlélek megadta az alaphangot az asztalközösségünk számára.
Többé nem kételkedem a hangos imádság erejében.

Imádság: Drága Urunk, nyisd meg szívünket és szemünket, hogy meghívjuk
Szentlelkedet közösségünkbe. Ámen.

Az imádságnak, akár csendes, akár nyilvános, ereje van.
Russel King (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MEGOSZTHASSUK HITÜNKET MÁSOKKAL!