Csendes Percek február 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 13., K, 03:41:05 CET

                        2007. február 13. kedd

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                        BIZONYOSSÁG ISTENBEN

Reménykedj az Úrban, légy erős és bátor szívű, reménykedj az Úrban!
(Zsolt 27,14)

Fiam Montevideóban egyetemi hallgató, tőlünk 190 km-re lakik.
Mobiltelefonon keresztül tartjuk a kapcsolatot. Egyszerűen csak
bepötyögöm az üzenetet, a fiam pedig válaszol: "Hello, épp dolgozom"
vagy "Jó éjszakát!" Egy reggel, miután többször is írtam neki, nem
kaptam választ. Nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy hol lehet. Egyre
nőtt az aggodalmam, csak nem történt vele valami?
Aztán hirtelen, a szívem mélyéről előjöttek a Zsolt 23,4 szavai: "Ha a
halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te velem
vagy." Amikor megértettem, hogy ezek a szavak Isten üzenetei, az
aggodalmam megszűnt. Ahogy Isten megérintett, éreztem Szentlelke
jelenlétét. Tudtam, hogy Isten ott van mellettem. Érezhettem
szeretetét, és ez elég volt ahhoz, hogy megtapasztaljam békességét.
Éppen ezért akkor sem lepődtem meg, amikor fiam felhívott és elmondta,
hogy orvoshoz kellett mennie, mivel nagyon fájt a veséje, és ezért nem
tudott korábban hívni. Fiam szavai megerősítettek abban, amit már
azelőtt is tudtam: nem volt egyedül. Tudtam, hogy Isten mellé helyezte
azokat az embereket, akik át tudták segíteni ezen a nehéz helyzeten.

Imádság: Irgalmas Istenünk, segíts nekünk mindig hálás szívvel
emlékezni a te jelenlétedre az életünkben. Ámen.

A Szentírás szavai nagy erőt jelentenek a bizonytalanságban.
Gloria Belén (Durazno, Uruguay)

IMÁDKOZZUNK AZ AGGÓDÓ ÉDESANYÁKÉRT!