Csendes Percek február 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 12., H, 03:41:02 CET

                       2007. február 12. hétfő

Jn 15,9-17.

Jézus mondja: 9 "Ahogyan engem szeretett az Atya, úgy szeretlek én is
titeket: maradjatok meg az én szeretetemben. 10 Ha parancsolataimat
megtartjátok, megmaradtok a szeretetemben, ahogyan én mindig
megtartottam az én Atyám parancsolatait, és megmaradok az ő
szeretetében. 11 Ezeket azért mondom nektek, hogy az én örömöm legyen
bennetek, és örömötök teljessé legyen." 12 "Az az én parancsolatom,
hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan én szerettelek titeket. 13 Nincs
senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja barátaiért.
14 Ti barátaim vagytok, ha azt teszitek, amit én parancsolok nektek. 15
Többé nem mondalak titeket szolgáknak, mert a szolga nem tudja, mit
tesz az ura. Titeket azonban barátaimnak mondalak, mert mindazt, amit
hallottam az én Atyámtól, tudtul adtam nektek. 16 Nem ti választottatok
ki engem, hanem én választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy
elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy
bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek. 17 "Ezeket
azért parancsolom nektek, hogy szeressétek egymást."

                         A SZERETET PÉLDÁJA

Nincs senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja
barátaiért. (Jn 15,13)

Egy nagy levélköteget tartottam a karjaimban, s a következő pillanatban
megbotlottam egy padlón heverő kábelben, a levelek minden irányba
elrepültek. Zavarban voltam, próbáltam felkelni, de nem tudtam. Akkor
még nem tudtam, hogy az eséstől eltört a csípőm. A kollégáim
összegyűltek, és arra biztattak, hogy nyugodtan feküdjek. Könnyekkel
telt meg a szemem.
"Mi a baj?" - kérdezte a barátnőm, Shirley.
"Félek" - suttogtam.
Ekkor lefeküdt mellém, és azt mondta, hogy pihentethetem a fejemet az ő
kinyújtott karján. Shirley velem maradt, amíg a mentők meg nem
érkeztek, és a műtét után is támaszom volt.
Jézus valószínűleg önmagáról beszélt, amikor ezt mondta: "Nincs
senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja barátaiért",
de példát is adott nekünk arra, hogy mi mindent megtehetünk egymásért.
Azon a napon Krisztus arra használta barátnőmet, hogy megmutassa nekem
Isten szeretetét.
Amikor feláldozunk valamit mások javára, akkor Krisztus áldozatát
jelenítjük meg. Amikor valaki úgy cselekszik az életemben, ahogyan
Shirley tette, ez arra ösztönöz engem, hogy megmutassam Krisztust
másoknak.

Imádság: Köszönöm Uram szereteted, és köszönöm a barátaimat, akik
tükrözik a szereteted irántam. Ámen.

A félelemmel teli időkben is velünk marad Isten.
Sue Tornai (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK BALESETBEN MEGSÉRÜLTEK!