Csendes Percek február 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 11., V, 03:41:01 CET

                      2007. február 11. vasárnap

2Tim 3,14-17.

14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről megbizonyosodtál,
tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől ismered a szent
írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre a Krisztus
Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől ihletett, és
hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való
nevelésre; 17 hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó
cselekedetre felkészített.

                         KERESNI ÉS TALÁLNI

A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a
megjobbításra, az igazságban való nevelésre. (2Tim 3,16)

Alkalmanként a kisvárosunk városközpontjában vagyok kora reggel. Az
újságos az egyetlen üzlet, ami ekkor nyitva van. A boltot elhagyó
emberek általában nem várják meg, hogy kilépjenek, rögtön kinyitják az
újságot. Mit keresnek olyan izgatottan? Megnézik a megemlékezéseket
vagy az előző napi nehéz keresztrejtvény válaszait? Talán írtak egy
cikket a szerkesztőnek és remélik, hogy nyomtatásba kerül? Vagy esetleg
kíváncsiak az értékesítési hirdetésekre, bulvárcikkekre vagy tőzsde
árfolyamokra? Soha nem kérdeztem tőlük. De többször kívántam, bárcsak
hasonló lelkesedést mutatnék a Szentírás mindennapi kutatása iránt,
hogy megtaláljam a válaszokat olyan dolgokra, amelyek érdekelnek.
Erre biztat újra és újra az Ó- és Újszövetség egyaránt. Jézus azt
mondta tanítványainak, hogy tanúságot tesznek róla az Írások, és hogy
kövessék azokat, bárhová is vezeti a Szentírás őket. (Jn 5,39) Pál és
Szilász csodálják azokat az embereket, akik minden nap tanulmányozzák a
Szentírást. (ApCsel 17,11)
Az öröm és bánat, a bizonytalanság és bizonyosság, a közömbösség és
lelkesedés idején rájöttem, hogy Isten igéjének kutatása minden
helyzetben a megfelelő üzenetet hordozza.

Imádság: Ó, Uram, küldd el Szentlelkedet hozzánk a mai napon, hogy
bízzunk a te igédben. Ámen.

Isten igéje szeretne valamit mondani a mai napon.
Elizabeth Urch (Pitlochry, Skócia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ISTENT KERESIK A SZENTÍRÁSBAN!