Csendes Percek február 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 10., Szo, 03:41:02 CET

                      2007. február 10. szombat

Jak 1,12-21.

12 Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert miután kiállta a
próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr megígért az őt
szeretőknek. 13 Senki se mondja, amikor kísértésbe jut: az Isten kísért
engem, mert az Isten a gonosztól nem kísérthető, és ő maga sem kísért
senkit a gonosszal. 14 Mert mindenki saját kívánságától vonzva és
csalogatva esik kísértésbe. 15 Azután a kívánság megfoganva bűnt szül,
a bűn pedig kiteljesedve halált nemz. 16 Ne tévelyegjetek, szeretett
testvéreim: 17 minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan
felülről, a világosság Atyjától száll alá, akiben nincs változás, sem
fénynek és árnyéknak váltakozása. 18 Az ő akarata szült minket az
igazság igéje által, hogy mintegy első zsengéje legyünk
teremtményeinek.
19 Tanuljátok meg tehát, szeretett testvéreim: legyen minden ember
gyors a hallásra, késedelmes a szólásra, késedelmes a haragra, 20 mert
az ember haragja nem szolgálja az Isten igazságát. 21 Ezért tehát
vessetek el magatoktól minden tisztátalanságot és a gonoszság utolsó
maradványát is, és szelíden fogadjátok a belétek oltott igét, amely meg
tudja tartani lelketeket.

                         A MENNYEI LAKATOS

Jobb valaminek a befejezése, mint az elkezdése. Jobb türelmesnek lenni,
mint kevélynek. Ne bosszankodj föl lelkedben hirtelen, mert a
bosszankodás az ostobák szívében tanyázik. (Préd 7,8-9)

Ha ki tudtam volna nyitni az ajtót, újra becsaptam volna. De nem
mozdult a kulcs a zárban. Rángattam, rugdostam, kiabáltam. Végül a
szomszédom kérésemre hívott egy lakatost.
Órákkal azelőtt Chris, egyéves fiam hisztizett, és teljesen kihozott a
sodromból. Becsaptam az ajtót, és most fizetnem kell valakinek azért,
hogy engedjen vissza. Önmagamban is csalódva imádkoztam: "Istenem,
hogyan tudnám Christ helyesen nevelni, mikor a saját haragomon sem
tudok úrrá lenni?"
A lakatos megérkezett, én őszintén elmondtam, mit tettem. Ő mosolyogva
bedugta a kulcsomat a zárba, megmozgatta kicsit, és kinyílt. Amikor
becsaptam az ajtót, egy kis pöcök elmozdult a zárban, és amikor
visszarázta a helyére, ki tudta nyitni. Írtam neki egy csekket, és
tanulópénzként elkönyveltem, mert azon a napon megtanultam, hogy a
harag "kizár".
Kizár a békesség helyéről. Kizár abból, hogy képes legyek példát
mutatni az Isten útjáról. De Isten tudja, hogyan kell a zárat kinyitni,
és szabaddá tenni a saját haragomtól. Hála Istennek, akinek a türelme
nem ismer határokat!

Imádság: Istenünk, bocsásd meg haragunkat, és vezess el békességedhez,
hogy országodat szolgálhassuk. Ámen.

Nyitott lehetek Isten vezetésére a harag pillanataiban is.
Maria Keffler (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A SZÜLŐKÉRT, AKIK HARAGUKKAL ÁRTANAK GYERMEKEIKNEK!