Csendes Percek december 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 26., Sze, 03:41:03 CET

                      2007. december 26. szerda

1Tim 6,6-12.

6 Valóban nagy nyereség a kegyesség megelégedéssel, 7 mert semmit sem
hoztunk a világba, nem is vihetünk ki semmit belőle. 8 De ha van
élelmünk és ruházatunk, elégedjünk meg vele. 9 Akik pedig meg akarnak
gazdagodni, kísértésbe meg csapdába, sok esztelen és káros kívánságba
esnek, amelyek az embereket pusztulásba és romlásba döntik. 10 Mert
minden rossznak gyökere a pénz szerelme, amely után sóvárogva egyesek
eltévelyedtek a hittől, és sok fájdalmat okoztak önmaguknak.
11 Te pedig, Isten embere, kerüld ezeket. Ellenben törekedj igazságra,
kegyességre, hitre, szeretetre, állhatatosságra, szelídlelkűségre. 12
Harcold meg a hit nemes harcát, ragadd meg az örök életet, amelyre
elhívattál, amelyről vallást tettél szép hitvallással sok tanú előtt.

                       SZÜKSÉGBEN ÉS BŐSÉGBEN

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Évekkel ezelőtt már az esküvőmet tervezgettem, amikor anyagi helyzetem
váratlanul válságba került. Hirtelen bevétel nélkül maradtam. Azzal is
számolnom kellett, hogy sok ismerősöm, akik előzőleg pénzt kértek
tőlem, elmaradoztak mellőlem, nem akartak segíteni, amikor én voltam
bajban. Rájöttem, hogy Isten igéjét mennyivel nehezebb megélni, mint
beszélni róla.
Ebben a periódusban, mint egy olvasztókemencében, Isten sok mindenre
megtanított. A hétköznapi megszokott rutinból ki kellett kerülnöm, hogy
figyelmemet újra rá irányíthassam, és életem számára egy világosabb
utat találjak. Néhány missziós programban vettem részt, anyagi
támogatás nélkül. Csodálatos módon, számomra megmagyarázhatatlanul,
naponta megkaptam, amire szükségem volt. Pál apostolhoz hasonlóan,
megtanultam megelégedett lenni. (Fil 4,12)
Ma már látom a lelki gyümölcsöket, amik életemnek ebben az idejében
születtek. Ámulattal tekintek arra, Isten hogyan működik titokzatosan
életemben és a körülöttem lévő emberekben. Nemcsak rólam, hanem
feleségemről és a gyermekeimről is gondoskodik, én pedig folytatom az ő
szolgálatát.

Imádság: Urunk, taníts benned bíznunk, miközben szent igédet szavainkon
és tetteinken keresztül megéljük. Ámen.

Keresd az Urat a hétköznapok kihívásaiban.
Philip Polo (Nairobi, Kenya)

IMÁDKOZZUNK AZ ANYAGI NEHÉZSÉGEK KÖZÖTT LÉVŐKÉRT!