Csendes Percek december 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 20., Cs, 03:41:04 CET

                     2007. december 20. csütörtök

Mt 14,22-25.

22 Jézus ezután nyomban kényszerítette tanítványait, hogy szálljanak
hajóba, és menjenek át előtte a túlsó partra, amíg ő elbocsátja a
sokaságot. 23 De miután elbocsátotta a sokaságot, felment a hegyre
magánosan imádkozni. Amikor beesteledett, egyedül volt ott. 24 A hajó
pedig már messze eltávolodott a parttól, és a hullámok között
hányódott, mert ellenszél volt. 25 A negyedik éjszakai őrváltáskor
odament hozzájuk Jézus a tengeren járva.

                          AZ IMÁDSÁG IDEJE

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok
terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én
igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű,
és megnyugvást találtok lelketeknek. (Mt 11,28-30)

Orvosként sokszor nyomasztó teendőim is akadnak, és ilyen feladatokból
az utóbbi napokban igencsak kivettem a részem. Egyik nap a Szentlélek a
Mt 14,23-ra irányította a figyelmemet, és arra indított, hogy a napi
munkámból kilépve, időt szakítsak az imádságra és az elcsendesedésre.
Egy parkba mentem, ahol aznap csak kevesen voltak.
Imádkoztam és elmélkedtem az elolvasott igerész fölött. Kértem Istent,
hogy a szüntelen imádság utáni vágyat plántálja szívembe. A reggelt
imádsággal, bibliatanulmányozással és énekléssel töltöttem.
A nap végére teljesen megújultam és feltöltődtem. Isten levette rólam
terheimet. Új ötleteim támadtak és új elképzelések arról, hogyan
szervezzem meg a mindennapi munkámat és a rám váró feladataimat. Az ige
feletti elcsendesedés és az imádság alatt terheim könnyebbé váltak,
lelkem megújult.

Imádság: Köszönjük Úr Jézus Krisztus, hogy te megérted igen nyomasztó
terheinket is. Segíts példádat követnünk, az Istennel töltött idővel
kapcsolatban is. Ámen.

Az Istenre szánt idő megerősít minket, hogy szembe tudjunk nézni a
nehézségekkel, amiket az élet tartogat számunkra.
Annarela Pollán Pérez (Granma, Kuba)

IMÁDKOZZUNK AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN DOLGOZÓKÉRT!