Csendes Percek december 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 16., V, 03:41:02 CET

                     2007. december 16. vasárnap

1Thessz 3,6-10.

6 Most azonban megjött tőletek Timóteus, és jó hírt hozott nekünk
hitetekről és szeretetetekről; arról is, hogy szívesen emlékeztek ránk
mindenkor, sőt látni szeretnétek minket, ahogyan mi is titeket. 7 Így
tehát minden bajunk és üldöztetésünk között megvigasztalódtunk veletek
kapcsolatban, testvéreim, a ti hitetek által. 8 Mert egyszerre
feléledünk, ha ti szilárdan álltok az Úrban.
9 Hogyan is adhatnánk eléggé hálát Istennek értetek mindazért az
örömért, amellyel megörvendeztettek minket a mi Istenünk előtt, 10
amikor éjjel és nappal buzgón könyörgünk azért, hogy láthassunk
benneteket, és kipótolhassuk hitetek hiányosságait!

                         ÖRÖM AZ IMÁDSÁGBAN

Hogyan is adhatnánk eléggé hálát Istennek értetek mindazért az örömért,
amellyel megörvendeztettek minket a mi Istenünk előtt? (1Thessz 3,9)

Amikor négy éves voltam, észrevettem, hogy a szüleim minden
karácsonykor megajándékozzák a szomszédainkat. Akkoriban fedeztem fel a
vidám karácsonyi énekeket is. Szerettem a történeteket, amikről a dalok
szóltak és megtanultam annyit, amennyit csak tudtam. Amikor családunk
újra ajándékozni készült, ragaszkodtam hozzá, hogy szomszédainknak
énekeljünk is. Édesanyámék jó partnereknek bizonyultak az általam
"rájuk erőltetett" szünidei szerenádozáshoz. Szomszédainkat egészen
lenyűgözte, hogy egy magamfajta iskola előtt álló gyermek ilyen sok
karácsonyi éneket ismer. Amikor az igazi örömre gondolok, ez az
ajándékozás és éneklés jut eszembe.
Pál is hasonlóképpen érezhetett, amikor különböző gyülekezetekhez
tartozó barátainak írt. Rájuk gondolva hálát adott Istennek, és
imádkozott értük. Remélem, hogy karácsony közeledtével elég erős örömöt
érzünk ahhoz, hogy megálljunk Isten előtt, és köszönetet mondjunk
azért, hogy elküldte nekünk Krisztust. Bízom benne, hogy örülünk a
karácsonynak, s elmondjuk az embereknek, hogy az örömünk forrása Jézus,
aki Betlehemben született. Még az is lehet, hogy dalra fakadunk!

Imádság: Hálát adunk Istenünk Jézus Krisztusért és az örömért, amit az
ő követésében találunk. Ámen.

Hogyan fejezhetném ki a Jézus Krisztusban való örömömet?
Tyler House (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A KARÁCSONYRA KÉSZÜLŐ ZENÉSZEKÉRT!