Csendes Percek december 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 15., Szo, 03:41:02 CET

                      2007. december 15. szombat

Jób 4,1-6.

1 Megszólalt a témáni Elifáz, és ezt mondta:
2 Ha beszélni próbálok hozzád, fáraszt-e? Mert ki tudja itt magába
fojtani a szót?
3 Hiszen másokat intettél, és a lankadt kezeket erősítetted.
4 A botladozót talpra állították szavaid, és a roskadozó térdeket
erőssé tetted.
5 Most, hogy rajtad a sor, fáraszt? Amikor téged ér csapás,
megzavarodsz?
6 Nem ad bizodalmat istenfélelmed, és reménységet feddhetetlen utad?

                         ISTEN MEGÉRT MINKET

Jézus ezt mondta a tanítványoknak: "Íme, én veletek vagyok minden napon
a világ végezetéig." (Mt 28,20)

Az egyik reggel nagyon sok aggodalommal ébredtem. Elveszítettem az
állásomat, édesanyámmal való kapcsolatom feszültté vált. A pénztárcámat
a kártyáimmal és az igazolványaimmal együtt ellopták, így még az
autómat sem vezethettem.
Mit akar velem Isten? Sehogyan sem értettem. Érzéseim a düh és a
reménytelenség között váltakoztak. Szükségem lett volna valakire,
akivel beszélgethetek, de mindössze csak sírni tudtam. Elfeledkezett
rólam Isten? Haragszik rám?
Aznap reggeli imádságom egyszerű, de őszinte volt. Az imádkozás
végeztével úgy éreztem, velem van Isten, és belső békesség tölt el.
Ekkor csengett a telefon. A lelkészünk volt, akin keresztül Isten szólt
hozzám. A következő telefonhívás az egyik barátomtól érkezett, aki
felajánlotta, hogy elvisz az egyetemre. Ekkor újra a sírás
környékezett, ezúttal az örömtől.
Isten ismeri legbensőbb érzéseinket, reménységet és segítséget kínál.
Nem vagyunk egyedül. Isten mellénk rendel embereket, aki segítenek,
amikor nehéz kihívásokkal kell szembenéznünk.

Imádság: Köszönjük, Istenünk a Szentlelket, aki ismeri legmélyebb
érzéseinket is, reményt, és erőt ad. Köszönjük mindazokat, akiken
keresztül megmutatod gondoskodásodat. Ámen.

Hívő testvéreim közül kik segítenek a nehéz időkben?
Mónica Balvín Díaz (Valle del Cauca, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYETEMISTÁKÉRT!