Csendes Percek december 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 12., Sze, 03:41:02 CET

                      2007. december 12. szerda

Mt 22,36-40.

36 "Mester, melyik a nagy parancsolat a törvényben?" 37 Jézus így
válaszolt: "Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes
lelkedből és teljes elmédből. 38 Ez az első és a nagy parancsolat. 39 A
második hasonló ehhez: Szeresd felebarátodat, mint magadat. 40 E két
parancsolattól függ az egész törvény és a próféták."

                         A SZERETET PRÓBÁJA

Próbára tesz benneteket Istenetek, az Úr, hogy megtudja, valóban teljes
szívvel és lélekkel szeretitek-e Isteneteket, az Urat. (5Móz 13,4)

Egyik bibliatanulmányozásom során olvastam a Mt 22,36-40 verseit.
Valahogy megfeledkeztem arról, hogy a legfőbb célom az Isten
szeretetének megélése. Ha erős az Isten iránti szeretetem, az
engedelmesség sem lesz nehéz dolog, hiszen az engedelmesség a szeretet
gyümölcse. Nem csoda tehát, hogy eddig küszködtem az Istennek tetsző
élet gyakorlásában!
Felfedezésemet le akartam írni a naplómba, hogy ne felejtsem el. De a
két, körülöttem totyogó kisgyermekem minduntalan rálépett a hosszú
hajamra, nekiütköztek a jegyzetfüzetemnek, és kiverték az ölemből a
Bibliát. "Menjetek már innét!" - kiáltottam rájuk. Az idősebbik
hátrahőkölt, szája legörbült, és elkezdett sírni. Most már írhattam
volna tovább, de a szeretetről szóló minden gondolatom elszállt. A
fenti szavak jártak az eszemben. Ha szeretem Istent, ennek a
szeretetnek meg kell mutatkoznia gyermekeim felé is.
Letettem a naplómat, és ölbe kaptam a fiamat. Negyedóra múlva
gyermekeim megelégedetten uzsonnáztak. A bibliaolvasás során megtanult
lecke gyakorlattá vált, és átmentem a vizsgán.

Imádság: Drága Istenünk, segíts mindig szem előtt tartani, hogy
szeressünk téged és embertársainkat. Ámen.

Isten felé érzett szeretetünk megmutatkozik a másik ember felé
tanúsított szeretetben.
Brandy Brow (Vermont, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES ANYÁKÉRT, AKIK IDŐT KERESNEK AZ ISTEN ELŐTT
VALÓ ELCSENDESEDÉSRE!