Csendes Percek december 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 4., K, 03:41:02 CET

                        2007. december 4. kedd

Mt 11,28-30.

Jézus szavai: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                          ISTEN BÉKESSÉGE

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Karácsony hónapja, az év egy gyönyörű időszaka. Mégis aggodalmaskodok,
amikor kapkodva veszem szeretteimnek az ajándékokat, családi ünnepekre
készülök, és rendhagyó egyházi programokon veszek részt. Ez az
aggodalom nemhogy örvendezéshez, de néha még depresszióhoz is vezet.
Pál apostol azt írta: ne aggodalmaskodjunk semmi miatt. Miért vannak
aggodalmaink? Azért, mert úgy éljük az életünket, mintha csak mi
lennénk, elfelejtve, hogy Istenhez tartozunk. Elfelejtjük, hogy
küzdelmeinket Jézus Krisztus magára vette az élete, halála és
feltámadása által. Sokszor nem sikerül kitartóan Megváltónkra figyelni.
De hallgassuk csak ezeket a szavakat: "Üdvözítő született ma nektek,
aki az Úr Krisztus, a Dávid városában... Dicsőség a magasságban
Istennek, és a földön békesség, és az emberekhez jóakarat." (Lk
2,11.14) Ezek a szavak hívogatnak megtapasztalni az Isten békességét,
"mely minden értelmet meghalad" ebben a gyönyörű, ünnepi hónapban.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy megnyugtatsz, mikor aggodalmaskodunk.
Örvendezünk ennek a dicsőséges és önzetlen ajándéknak, az életnek, ami
a te Fiad, Jézus Krisztus által a miénk. Ámen.

Aggódás helyett békességünk lehet; Krisztus bennünk él!
Sherry Martin (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A KARÁCSONYRA KÉSZÜLŐ GYÜLEKEZETEKÉRT!