Csendes Percek december 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Dec. 1., Szo, 03:41:03 CET

                      2007. december 1. szombat

Józs 1,1-9.

1 Mózesnek, az ÚR szolgájának halála után ezt mondta az ÚR Józsuénak,
Nún fiának, Mózes szolgájának: 2 Az én szolgám, Mózes meghalt. Most
azért indulj, kelj át itt a Jordánon, te és ez az egész nép arra a
földre, amelyet én adok Izráel fiainak. 3 Nektek adok minden helyet,
ahová léptek, ahogyan megígértem Mózesnek. 4 A pusztától és a
Libánontól a nagy folyamig, az Eufrátesz folyamig, nyugat felé pedig a
nagy tengerig a ti területetek lesz a hettiták egész országa. 5 Senki
sem állhat ellened egész életedben. Veled leszek, ahogy Mózessel is
vele voltam. Nem maradok el tőled, nem hagylak el. 6 Légy erős és
bátor, mert te teszed ezt a népet annak az országnak az örökösévé,
amelyről megesküdtem atyáiknak, hogy nekik adom. 7 Csak légy igen bátor
és erős, őrizd meg, és tartsd meg azt a törvényt, amelyet Mózes, az én
szolgám parancsolt neked. Ne térj el tőle se jobbra, se balra, hogy
boldogulj mindenütt, amerre csak jársz. 8 Ne hagyd abba ennek a
törvénykönyvnek az olvasását, hanem tanulmányozd éjjel-nappal, őrizd
meg, és tartsd meg mindazt, ami ebben meg van írva. Akkor sikerrel
jársz utadon, és boldogulsz. 9 Megparancsoltam neked, hogy légy erős és
bátor. Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az ÚR,
mindenütt, amerre csak jársz.

                            SOHA EGYEDÜL

Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az Úr, mindenütt,
amerre csak jársz. (Józs 1,9)

Megijedve, és elveszve álltam az erdőben. Aznap reggel, a
vadásztúránkon apa megállított egy helyen, és azt mondta, maradjak ott.
De mivel hosszú óráknak tűnt az eltelt idő, elindultam visszafelé, és
eldöntöttem, hogy megkeresem apát. Nem sokba tellett, és eltévedtem.
Minden irány egyben ismerős, és idegen is volt. A napot sötét felhők
takarták el. Apa egyszer csak a semmiből bukkant elő, nagy
megkönnyebbülésemre. Azt mondta, ijedtemben már háromszor megkerültem.
Ő mindvégig ott volt, habár én nem láttam, és nem is találtam.
Ugyanez igaz Istenre is. Van-e annál biztonságosabb, mint tudni azt,
hogy Isten mindig velünk van? Gondoljunk arra, hogy Isten adta
születésünkkor az életünkhöz szükséges levegőt. Isten ott lesz az
utolsó levegővételünknél is, hogy az örök élet felé vezessen. Nincs
olyan idő, fogantatásunktól halálunkig, amikor Isten szeretetétől el
lennénk zárva. Lehet, hogy elfelejtjük, nem figyelünk rá, vagy
lekicsinyeljük Isten jelenlétét, de Isten örökké velünk van.
Szülők, házastársak, gyerekek és barátok eltérőek bajtársiasságukban,
segítőkészségükben, de Isten soha nem változik. Isten mindig velünk
van, és mindig megbízható.

Imádság: Istenünk, ma téged szeretnénk keresni minden helyzetben, hogy
átélhessük a te jelenlétedet. Ámen.

Ha messze járunk is, nem vagyunk elveszettek Isten számára.
David Bowman (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A VADÁSZOKÉRT!