Csendes Percek augusztus 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Aug. 25., Szo, 03:41:02 CEST

                     2007. augusztus 25. szombat

Zsid 4,14-16.

14 Mivel tehát nagy főpapunk van, aki áthatolt az egeken, Jézus, az
Isten Fia, ragaszkodjunk hitvallásunkhoz. 15 Mert nem olyan főpapunk
van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk
hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt. 16 Járuljunk
tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat nyerjünk, és
kegyelmet találjunk, amikor segítségre van szükségünk.

                       HOL VAN ISTEN TRÓNUSA?

Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat
nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segítségre van szükségünk.
(Zsid 4,16)

A szívem tele volt zűrzavarral és aggodalmaskodással, miközben
betolattam egy üres parkolóhelyre, és letekertem az autó ablakát. Fejem
fölött hallottam a teherautók tompa dübörgését, mivel egy felüljáró
alatti parkolóban álltam le.
Az ilyen helyeken bátran kiönthetem szívemet Istennek, anélkül, hogy
valaki meghallja. Kiáltottam Istenhez, elmondtam panaszomat, és
sírdogáltam egy kicsit. Azután előhúztam a táskámban tartott kis
Bibliámat, és kinyitottam. Mivel a Szentlélek segít a megértésben, a
Biblia igéje gyógyító balzsam mindennapi lelki sebeinkre. Jézus azt
mondta, hogy a világon nyomorúságunk lesz, de jó reménységgel lehetünk,
mert ő legyőzte a világot. (Jn 16,33)
A Zsid 4,16 arra hív, hogy bizalommal járuljunk Isten trónja elé, hogy
kegyelmet találjunk a szükség idején. Az Isten trónusát én most az
autómban találtam meg. Mások talán az ágyuk szélén, vagy éppen a hátsó
udvarban. Bárhol legyen is, ott mindig kegyelmet és irgalmat találunk,
sebeink gyógyulnak, és Isten új erőt ad. Lehet-e ennél csodálatosabb
hely?

Imádság: Istenünk, hadd járuljunk trónusod elé, hogy gyógyulást és
irgalmat találjunk. Ámen.

Hol tudunk Istennel beszélgetni?
Amy Kent (Nebraska, USA)

IMÁDSÁGBAN VIGYÜK ISTEN ELÉ GONDJAINKAT!