Csendes Percek augusztus 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Aug. 21., K, 03:41:02 CEST

                       2007. augusztus 21. kedd

Mt 6,9-13.

9 "Ti tehát így imádkozzatok: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved,
10 jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben,
úgy a földön is;
11 mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma,
12 és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk
vétkezőknek;
13 és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól; mert
tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen."

                         A "HELYES" IMÁDSÁG

Amiért imádkoznunk kell, nem tudjuk úgy kérni, ahogyan kell, de maga a
Lélek esedezik értünk kimondhatatlan fohászkodásokkal. (Róm 8,26)

Édesanyám majd két hétig feküdt a kórház intenzív osztályán. Többféle
súlyos komplikáció akadályozta a műtét utáni felépülését. Az én kedves,
értelmes, örökké vidám édesanyám most képtelen volt még a beszédre is.
Szívszorító érzés volt az annyira szeretett anyát ilyen nyomorúságos
állapotban látni.
Sokat imádkoztam érte. Az egyik éjjel nem tudtam aludni. Nem tudtam
eldönteni, mit kérjek Istentől: hogy tartsa életben, tudván, hogy ez az
életminőség elviselhetetlen lenne számára, vagy azt, hogy békében
szólítsa haza. Keservesen gyötrődtem, miközben a "helyes" kimenetelért
próbáltam imádkozni. Amint így küszködtem gondolataimmal és
érzéseimmel, egy megnyugtató, csendes gondolat jött elém: "Legyen meg a
te akaratod!" Egyre erősebbé vált bennem ez a gondolat. Rájöttem, hogy
nem kell harcolnom azért, hogyan kell helyesen imádkozni. Hiszem, hogy
a Szentlélek hozta akkor elém a Miatyánk kérését, hogy megértsem,
bárhogyan is imádkozom, édesanyám az Isten gondoskodó szeretetében van.
Az én dolgom az, hogy bízzam őbenne.

Imádság: Köszönjük, Szentlélek, hogy vezeted gondolatainkat, és
segítesz erőt és vigasztalást nyernünk. Ámen.

"Legyen meg a te akaratod!" - ez mindig helyes imádság.
Sherrie Ann Rice (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A SÚLYOS BETEGEKÉRT ÉS HOZZÁTARTOZÓIKÉRT!