Csendes Percek augusztus 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Aug. 19., V, 03:41:01 CEST

                     2007. augusztus 19. vasárnap

Jn 14,1-9.

Jézus szavai: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." 5 Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk
akkor az utat?" 6 Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és
az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. 7 Ha ismernétek
engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és
látjátok őt." 8 Fülöp így szólt hozzá: "Uram, mutasd meg nekünk az
Atyát, és az elég nekünk!" 9 Jézus erre ezt mondta: "Annyi ideje
veletek vagyok, és nem ismertél meg engem, Fülöp? Aki engem lát, látja
az Atyát. Hogyan mondhatod te: Mutasd meg nekünk az Atyát?"

                       VAN SZÁMODRA EGY HELY

Jézus mondta: Elmegyek helyet készíteni a számotokra. (Jn 14,2)

Férjemmel nagyon élvezzük, ha lányunk Texasból családostól meglátogat
bennünket; különösen örülünk az unokákkal töltött időnek, a kisfiú
majdnem öt, a kislány majdnem másfél éves.
Egyik alkalommal a fiú unokám meglepett egy mondatával: "Nem valami
nagy a házatok." "Igaz - válaszoltam - de nekünk elég nagy, és ha itt
vagytok, ti is elfértek." "És ha örökre itt maradnék veletek? Lenne
akkor számomra egy szoba?" "Természetesen!" - feleltem.
Ahogy én megnyugtattam unokámat, a mai napi igénkben Isten biztosít
bennünket, hogy van számunkra hely. Istennek számtalan lakhelye van
mindenki számára. Jézus azt mondta tanítványainak, nem mondta volna, ha
nem így lenne. Ő elment, hogy mindnyájunknak helyet készítsen
külön-külön, és visszajön értünk, hogy hazavigyen.
Mennyei Atyánknál az örökkévalóságban egy elkészített helyünk van, mint
ahogy én azt mondtam kis unokámnak, hogy nálunk mindig lesz hely
számára.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, benned örök életünk van. Hisszük, hogy
szavad igaz és megbízható. Segíts, hogy elfogadjuk biztatásod, és
másokat is erre ösztönözzünk. Ámen.

A hit annak az elfogadása, hogy amit Isten mond, azt ő meg is
cselekszi.
Carolyn Schemahorn (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ UNOKÁKÉRT!