Csendes Percek augusztus 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Aug. 14., K, 03:41:02 CEST

                       2007. augusztus 14. kedd

Mt 6,19-21.

Jézus tanítása: 19 "Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, ahol a
moly és a rozsda megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják, 20
hanem gyűjtsetek magatoknak kincseket a mennyben, ahol sem a moly, sem
a rozsda nem emészti meg, és ahol a tolvajok sem ássák ki, és nem
lopják el. 21 Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is."

                         HOL VAN A SZÍVED?

A világ pedig elmúlik, és annak kívánsága is; de aki Isten akaratát
cselekszi, megmarad örökké. (1Jn 2,17)

2005 októberében gyülekezetünkből harmincan a Mississippi öböl
partjaihoz utaztunk, hogy a Katrina hurrikán utáni eltakarító munkában
részt vegyünk. Sokkolt a rombolás látványa. Az egyik háznál a
törmeléket hordtam ki a hátsó udvarból. Mindaz, amiért a ház egykori
lakói oly aprólékosan megdolgoztak, most kárrá és szemétté lett, és
arra várt, hogy egy sarokba rakjam, hogy majd elszállítsák. A rothadás
savanyú szaga csapta meg orromat.
Ahogy a törmelék rothadó bűzén tűnődtem, szép lassan saját életem jött
elém. Azon gondolkoztam, vajon Krisztus a legfőbb kincsem, vagy
bizalmamat emberekbe, tárgyakba, státuszba, vagy anyagi javakba vetem?
Vajon evilági, vagy mennyei kincseket halmozok fel?
Reménységünket vethetjük földi javakba, vagy gyűjthetünk örökérvényű
kincseket Istennel. Naponként döntünk, hogy melyiket választjuk.

Imádság: Istenünk, köszönjük örökké tartó szeretetedet, és hogy vágysz
a velünk való személyes kapcsolatra. Segíts, hogy elengedjük a földi
törmelékeket, és örökérvényű kincseket gyűjtsünk. Jézus szent nevében
kérünk. Ámen.

Isten szolgálatának ajándékai a mi maradandó kincsünk.
Tyler Wood (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A KATASZTRÓFA-SÚJTOTTAKÉRT!