Csendes Percek április 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 14., Szo, 03:41:03 CEST

                      2007. április 14. szombat

Jn 3,16-21.

16 Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy
aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. 17 Mert az
Isten nem azért küldte el a Fiút a világba, hogy elítélje a világot,
hanem, hogy üdvözüljön a világ általa. 18 Aki hisz őbenne, az nem jut
ítéletre, aki pedig nem hisz, már ítélet alatt van, mert nem hitt az
Isten egyszülött Fiának nevében. 19 Az ítélet pedig azt jelenti, hogy a
világosság eljött a világba, de az emberek jobban szerették a
sötétséget, mint a világosságot, mert a cselekedeteik gonoszak. 20 Mert
aki rosszat cselekszik, gyűlöli a világosságot, és nem megy a
világosságra, hogy le ne lepleződjenek a cselekedetei. 21 Aki pedig az
igazságot cselekszi, a világosságra megy, hogy kitűnjék
cselekedeteiről, hogy Isten szerint cselekedte azokat."

                       NINCS NAGYOBB SZERETET

Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki
hisz őbenne el ne vesszen, hanem örök élete legyen. (Jn 3,16)

Éppen a börtönbüntetésemet töltöm. Az első napokban és hetekben azt
hittem, hogy ittlétem az Isten büntetése, amit rám rótt a nem megfelelő
viselkedésem miatt. Az angol nem az anyanyelvem, így tehát elkezdtem
olvasni az egyetlen számomra elérhető spanyol nyelvű olvasmányt, a
Bibliát. A Jn 3,16 és ez az egész rész olyan hatalmas erővel szólt
hozzám, hogy félre kellett vetnem kétségeimet. Segített rájönnöm arra,
hogy a gondolkodásomban van a hiba.
Ma már nem hiszem azt, hogy Isten büntetett meg, éppen ellenkezőleg. Ő
olyan nagyon szeret, hogy Jézus meghalt értem, hogy megszabadulhassak a
bűneimből, és új életem legyen. Rendkívül hálás vagyok a Jn 3,16
igazságáért. Ez szabadít fel a jövőmmel kapcsolatos kétségeimből, és az
Istenről való téves elképzeléseimtől. Ez az igazság vezetett az
egyetlen igaz Istenhez.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, ajándékozd meg bölcsességgel és helyes
látással azokat, akik kételkednek minden ember számára érvényes
szeretetedben. Ámen.

Isten sokkal inkább megbocsátani akar, mint büntetni.
Helenny F. Launeta (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÖRTÖNMISSZIONÁRIUSOKÉRT!