Csendes Percek április 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 12., Cs, 03:41:01 CEST

                     2007. április 12. csütörtök

Lk 13,6-9.

6 Azután ezt a példázatot mondta Jézus: "Egy embernek volt egy fügefája
a szőlőjében, és kiment, hogy gyümölcsöt keressen rajta, de nem talált.
7 Azt mondta erre a vincellérnek: Íme, három éve, hogy idejárok
gyümölcsöt keresni ezen a fügefán, de nem találok. Vágd ki, miért
foglalja a földet hiába? 8 De az így válaszolt neki: Uram, hagyd meg
még ebben az évben, míg körülásom és megtrágyázom, 9 hátha terem
jövőre, ha pedig nem, akkor vágd ki."

                          A VIRÁGZÁS IDEJE

Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje minden dolognak az ég
alatt. (Préd 3,1)

Rózsaszezon van. Rózsáim virágba borultak, és pompájuk teljében vannak.
Nagyon szeretem őket, illatuk örömmel és boldogsággal tölt el. Jól
emlékszem, amikor egy pár évvel ezelőtt elültettem őket. Majd jött a
gondos trágyázás, metszegetés és a megfelelő öntözés időszaka. Azután
csak vártam. És íme most itt ragyognak teljes pompájukban.
A rózsanevelés különböző fokozatai életünk különféle szakaszaira
emlékeztetnek. Az ember élettörténete egy lelki növekedés és érési
folyamat a születésünktől kezdve, a serdülő és ifjúkoron keresztül a
felnőtté válásig. Egy kicsit mindannyian olyanok vagyunk, mint a
rózsáim. Hogy kifejlődhessünk és elérhessük a tőlünk telhető lehető
legjobbat a gyümölcstermésben, Isten gondoskodó szeretetére és
figyelmére van szükségünk. A Biblia arról biztosít bennünket, hogy
mindez rendelkezésünkre áll. A Jn 15 a Jézussal való kapcsolatunkat a
szőlősgazdához és a szőlőhöz hasonlítja - valahogyan úgy, ahogyan én is
gondozom a rózsáimat. Ahogy nekem is volt türelmem kivárni, hogy
felnövekedjenek, és virágba boruljanak, Isten is türelmes velünk
szemben. Ő tudja, hogy az idő végül meghozza bennünk is a gyümölcsérés
idejét.

Imádság: Köszönjük Édesatyánk, a te csodálatos alkotásodat, ami örömöt
ad munkáinkhoz és szolgálatainkban. Ámen.

Isten szeretettel gondunkat viseli, és segíti növekedésünket.
Silvia E. Salomón (Cordoba, Argentína)

IMÁDKOZZUNK A KÖRNYEZETVÉDŐKÉRT!